Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een beetje teveel uitgebrande lucht hoor ... Ofwel wat minder lucht opnemen, ofwel wat onderbelichten ... Bij het onderbelichten zal je lucht dan wel ok worden, maar je voorgrond zal natuurlijk ook nog donkerder worden ... Misschien dus gaan voor wat minder lucht, hoe mooi die misschien ook is op het moment dat je de foto maakt.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Zou het gewoon niet wat te vroeg gefotografeerd zijn? Het licht was te sterk denk ik om een mooie foto te kunnen maken,als je tenminste niet gaat voor een echte silhouetopname Grtjes Francine
S,morgens heel vroeg en S,avonds als hij nog maar net zijn laatste knipoogje geeft krijg je de mooiste opnamen ,heb ik niet van me zelf hoor maar hier op dit forum geleerd
Probeer het maar eens uit als die zon nog wil terug keren
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
[Mod-LesC]Derde () topic in hetzelfde subforum van vandaag.Deze mag overmorgen weer open (op jouw verzoek) en telt dan meteen voor het topic van overmorgen.[/Mod]
Comment