Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
paardeblik of paardenblik ?
Collapse
X
-
paardeblik of paardenblik ?
Labels: Geen
-
-
Re: paardeblik of paardenblik ?
veeeel te druk plaatje voor mij.
het enige wat ik hier mooi vind zijn de kleuren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtveeeel te druk plaatje voor mij.
het enige wat ik hier mooi vind zijn de kleuren.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Maar dei kleuren zijn dan ook wel heel erg mooi!
Tsja, het beeld op zich vind ik heel goed, maar de foto is inderdaad druk. 't Is en beetje een dubbel gevoel maar mijn algemene indruk is toch eerder goed eigenlijk...Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtMaar dei kleuren zijn dan ook wel heel erg mooi!
Tsja, het beeld op zich vind ik heel goed, maar de foto is inderdaad druk. 't Is en beetje een dubbel gevoel maar mijn algemene indruk is toch eerder goed eigenlijk...Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Het hoofdonderwerp in een natuurlijke omgeving, vind dit mooi en levensecht. De kleuren hebben een speciaal sfeertje waar ik zo dadelijk niet sta voor te trappelen. Dus inhoudelijk, en zeker de pose van het dier, een prachtige opname Ik denk zonder N, anders meervoud zeker (paarden) ???Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
De drukte stoort me niet, de stronk vooraan wel.. maar die wil ik er gerust bijnemen.
Je kan meneer paard moeilijk opnemen en ergens anders neerzetten he!
Kleuren vind ik ook mooi!
Voor mij:Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
Een mooie foto, vindt ik toch.
Een zwart-wit versie zou de drukke omgeving helemaal goed maken en de aandacht meer op het onderwerp terug brengen denk ik. En wat meer van rechts genomen zou de stronk inderdaad wat minder de aandacht nemen. Zijn zo wat mijn bescheiden bedenkingen
Groet"Why fake it, when you can create it"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtJe kan meneer paard moeilijk opnemen en ergens anders neerzetten he!
voor mij hoor, als dat paard daar loopt te paarden, zet ik hem ook zo op de prent. Maar
ik struikel dan ook niet vlug over een stronk. Eigenlijk vind ik het nog wel best verrassend
om daar aan paard aan te treffen. Zoals dat paard ooit, in mijn gang.
Het is noch paardeblik noch paardenblik maar de blik van een paard, en die is mooi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtMaar dei kleuren zijn dan ook wel heel erg mooi!
Tsja, het beeld op zich vind ik heel goed, maar de foto is inderdaad druk. 't Is en beetje een dubbel gevoel maar mijn algemene indruk is toch eerder goed eigenlijk...
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
Medussa,
wat heb je dat beest allemaal verteld dat hij/zij zo aandachtig stond te luisteren...ben jij dan paardefluisteraar
Wat betreft de foto...voor mij mochten de kleuren iets minder fel zijn...maar dat kan aan mij liggen...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
ook voor mij zijn de kleuren TE. En die stronk tja die was ook moeilijk te verplaatsen, mooi de aandacht van het dier 'getrokken'.
mvg
Sienvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ook voor mij zijn de kleuren TE. En die stronk tja die was ook moeilijk te verplaatsen, mssch vanboven stukje afdoen.Mooi de aandacht van het dier 'getrokken'.
mvg
Sienvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment