Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strand surfen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Strand surfen

Gisteren naar zee geweest, waar de wind ideaal was voor deze strandsurfers

Graag commentaar
    Last edited by Bjorn B; 27 februari 2011, 20:43.
    Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Re: Strand surfen

Bjorn, voor je een foto post eerst even de horizon nazien. Helt redelijk veel
    Ik denk bij foto 1, te veel van de omgeving en te weinig surfer.
    Foto 2 zelf lager standpunt innemen.
    Foto 3 is nog de beste uit de reeks door de lijnen.
    Nog wat oefenwerk te doen. Veel uitproberen en kijken waar je uit komt
    Daar ben ik ook mee bezig, alles bekijken als oefeningen en proberen het beter te doen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik heb de horizon rechtgezet ... ik zat in men hoofd met een vluchtperspectief, waarom weet ik niet, maar idd een horizon moet altijd recht staan.

De foto's zijn genomen op de 6de verdieping dus een lager perspectief nemen bij de 2de was al moeilijker (het regende ook buiten en daar was ik niet echt op voorzien )

En oefenen blijf ik doen ... bedankt voor de commentaar

Mvg Bjorn
      Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Comment

De foto's zijn genomen op de 6de verdieping dus een lager perspectief nemen bij de 2de was al moeilijker
        Dat verklaart al veel Ik vroeg me af waarom je gewoon niet dichter bent gegaan. Volgende keer tussen de buien in naar buiten
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn B Bekijk bericht
          Ik heb de horizon rechtgezet ... ik zat in men hoofd met een vluchtperspectief, waarom weet ik niet, maar idd een horizon moet altijd recht staan.