Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landschap Bewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Landschap Bewerking

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    en de natuur wordt al zo veel versnippert!
    doe mij maar een hele foto.
    grt,bouk.
    Bouk, ik begrijp je mening. maar persoonlijk vond ik de originele foto niet zo best. met dit drieluik te maken komt de foto beter uit vind ik. zal de originele deze avond posten.

Mvg, Verbruggen

hier de originele foto

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
    Doen
    Ik vind het drieluik heel mooi gedaan.
    Dank voor de leuke comment

Mvg, Verbruggen

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
    Ja hoor zeker doen,heel mooi gedaan Grtjes Francine
    Dank voor de comment, ga dit zeker doen maar ga ook eens nog eentje maken met de raad van G.R eens dichter bij elkaar plaatsen en de raad van LinseyP lijntje boven en links van elke foto weghalen.. ofwel helemaal rond eens kijken wat er het beste word en dan een keuze maken

Mvg, Verbruggen

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Verbruggen, dit is geen fotobewerking dit is een foto verdeling. Deze iets dichter bij mekaar brengen gaat mooier overkomen ! Prachtig werk in ieder geval
    Dank voor de comment en raad, ga dit zeker eens proberen en zien wat het zegt, denk wel dat je gelijk kan hebben.

Mvg, Verbruggen

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
    Ik vind zo'n drieluik ook wel leuk.. maar ook ik zou ze iets dichter bij mekaar zetten.

En misschien het lijntje boven en links van elke foto weghalen.. ofwel helemaal rond.
    Maar zo vind ik het niet passend... maar das natuurlijk persoonlijke smaak
    Ga dit zeker eens doen en zien wat het zegt, maar persoonlijk denk ik dat ik het zo mooier ga vinden, juist wel dat ze dichter bij elkaar mogen.

Mvg, Verbruggen
    Last edited by Verbruggen; 28 februari 2011, 19:43.
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Heel leuk gedaan, mooie foto's en als je ze dichter bij mekaar zet krijg je inderdaad een topplaat!
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
        Heel leuk gedaan, mooie foto's en als je ze dichter bij mekaar zet krijg je inderdaad een topplaat!
        Dank voor je leuke Comment.

Mvg, Verbruggen
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Update

foto's dichter bij elkaar geplaatst

Met lijntjes

Zonder lijntjes

Comment

Working...
          X