Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
230mm op 1/80s, statief gebruikt mag ik hopen? :-)
Mooi scherp, mooi van kleur, typisch tafereeltje met kinderen.
Moest ik haar ogen nog gezien hebben, misschien nog beter.
Haar ogen hoef je niet te zien, ze is heel erg geconcentreerd aan het werk.
Ik zou graag nog de hele stift en misschien een klein stukje tekening er op zien.
Ik vind het licht heel mooi en zacht, nu weet ik opnieuw waarom ik niet van flitslicht houd!
Mooi in beeld gebracht hoe ze aandachtig werkt. Het licht zit ook goed.
Wat iets beter nog zou kunnen is rechts onder het armpje dat onderbroken is.Ik vermoed een stukje papier (driehoekje) dat voor het armpje rechtop staat.
Dit is maar een detailtje in een goede foto, het is dan ook geen studiowerk
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
230mm op 1/80s, statief gebruikt mag ik hopen? :-)
Mooi scherp, mooi van kleur, typisch tafereeltje met kinderen.
Moest ik haar ogen nog gezien hebben, misschien nog beter.
Zonder statief, het fototoestel laten rusten op de living tafel.
Ik zet de laatste 2 er ook nog op.
Bedankt voor de reactie.
Mvg,
Eddy
Haar ogen hoef je niet te zien, ze is heel erg geconcentreerd aan het werk.
Ik zou graag nog de hele stift en misschien een klein stukje tekening er op zien.
Ik vind het licht heel mooi en zacht, nu weet ik opnieuw waarom ik niet van flitslicht houd!
Hier ga ik volledig mee akkoord.
Maar vind hem zelfs zonder de hele stift en tekening heel mooi
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Eddy,
Een duidelijk bewijs dat je met natuurlijk licht heel mooie foto's kan maken ... Alles in dit plaatje klopt ... Het mooie licht en de mooie felle kleuren die hier echt passend zijn bij dit meisje ... Mooi.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment