Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont...The name is....(3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bont...The name is....(3)

    Liesbeth (Bont)
    En hier dan de ware aard van het beestje.
    Om alle misverstanden te vermijden, dit is een fictief personage hé
    (Ik weet dat BH-bandjes "not done" zijn, maar hier zijn het onderdeeltjes van het shirtje)


    Bedankt om te kijken
    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

  • #2
    Re: Bont...The name is....(3)

    wat is er met haar gezichtje gebeurt?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bont...The name is....(3)

      Tsja....Bouk,

      dat is van de actie die ze achter de rug heeft hé
      Is schmink hoor
      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Bont...The name is....(3)

        weer het harde licht, en de kleur van de benen komt m.i. niet overeen met de armen
        tis en blijft een moeilijke materie
        ps: ik sta zeker zo ver nog niet
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Bont...The name is....(3)

          Marc,

          om eerlijk te zijn , deze foto vind ik niet zo mooi.

          maar na twee superfoto's in deze reeks wordt het natuurlijk moeilijk om steeds beter te doen.

          Dirk

          Comment


          • #6
            Re: Bont...The name is....(3)

            @ Frie, zeker weten dat het moeilijk is Pfffff....je zou de batterij licht en lampen eens moeten zien die daar op zitten (Zou er niet graag een schetsje moeten van maken )
            Enne, ik weet niet hoe ver jij staat....maar ik heb in ieder geval nog veel te leren
            Bedankt voor je commentaar.

            @ Delta-d, 't kunnen niet allemaal wow-foto's zijn hé
            Anderzijds, binnen het opzet, is deze totaal niet meer te vergelijken met de eerste twee. Meer uitleg bij de vierde en laatste.
            Bedankt voor je reactie

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Bont...The name is....(3)

              hey Marc,
              ik heb er hier al zien komen en gaan met studiowerk, en vind dit toch wel het betere werk
              mi meer toeleggen op de nabewerking
              ik kijk al uit naar #4 (fotobeoordeling model en....)
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: Bont...The name is....(3)

                Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo slecht hoor,alleen jammer van het kleurverschil op armen en benen,maar misschien is het werkelijk zo?T'is winter he,en dan zijn de dametjes niet zo egaal bruin Ik vond je vorige opnames toch ook mooier,de eerste was de mooiste tot nu toe vind ik,benieuwd naar het vervolg Vind je verhaaltje wel heel leuk Grtjes FRancine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

                Comment


                • #9
                  Re: Bont...The name is....(3)

                  Er zit waarschijnlijk een soort van opvolging in het geheel en dan begint men dat zo te beoordelen, het heeft zijn voor- maar zeker ook nadelen - ik kan er over meespreken Bij deze opname zijn er wat foutjes gemaakt ondanks dat het resultaat meer dan behoorlijk is. Wat ik weet in portret Marc, is dat het hoofd net iets te ver van de camera is weg gedraaid, m.a.w. neus mag niet buiten het gezicht vallen in deze pose en zo komt het andere oog eveneens mee in beeld. Ik heb het indertijd ook maar geleerd hé, en bij nader inzien klopt het wel, doch ik heb nooit verder toegelegd op portret en studiowerk.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bont...The name is....(3)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    (Ik weet dat BH-bandjes "not done" zijn, maar hier zijn het onderdeeltjes van het shirtje)
                    ROFL 'k bleef er bijna in, vandaar wat laat met de rest van de commentaar

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    En hier dan de ware aard van het beestje.
                    Een aartje naar z'n vaartje?

                    Ik kan de foto op zich en als deel van de reeks wel waarderen en toch kan ik het niet laten van wat kritisch te zijn.
                    De pose vind ik te gemaakt. Ook de witte achtergrond komt daarbij te geforceerd over. maw het verhaal in het plaatje klopt niet.
                    Ik hou van 'naturelle' maar sommige verschillen in kleuren kun je dan beter maskeren met belichting. Opgelet, ik kan het hier wel makkelijk schrijven, maar doen is weer een andere kunst.
                    Met zo'n batterij lichten zoals je zegt was het gebruik van een lichtmeter en wat gobos misschien de oplossing om de foto meer te laten spreken door de belichting ervan
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bont...The name is....(3)

                      Iedereen die gereageerd heeft alvast bedankt voor de commentaren
                      Diegenen die enkel gekeken hebben eveneens bedankt...

                      @ Frie: bij de nabewerking durft het bij mij wel eens fout lopen tgv een kleurenprobleempje. Dus hoe minder hoe liever...moet dan altijd andere mensen lastig vallen. Bij de ene mens liggen de adertjes al wat dichter bij de huid als bij de andere. Heb naar aanleiding van je repliek, voor mezelf de benen nog opgelicht en wat bruiner gemaakt maar vond het resultaat zeker niet goed genoeg om hier bij te plaatsen
                      Tocht bedankt voor je complimentje

                      @Francine: vandaag de afsluiter hé

                      @Raymond: het neusje en de kaaklijn worden uitgelegd bij de volgende

                      @Saphi: mijne best man...heb jij dat nog niet gezien hoe men soms iemand neersabelt omdat er storende BH-bandjes op zijn foto staan (vind het ook best grappig hoor )
                      Een aartje naar haar vader....had gekund ware het niet dat mijn spruit bijna dubbel zo oud is als ons Liesbethje. Liestbeth is dan ook niet mijn spruit

                      En hop....daar komt de laatste...

                      Groetjes
                      Marc
                      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bont...The name is....(3)

                        Ik ken totaal niks van studiofotografie, maar ik vnid hem wel mooi!

                        Tom
                        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                        Mijn Website

                        Comment

                        Working...
                        X