Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret Kok

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Portret Kok

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    2.10. Laat foto's a.u.b. staan

Het is de bedoeling dat foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webruimte of bij je fotogalerijprovider blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Haal ze daar dus niet zomaar weg wanneer het je uitkomt! Anders krijgen we (foto)onderwerpen die plots geen beelden meer bevatten, maar wel nog reacties. Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.

Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw topics en foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.

Indien je twijfelt of jouw foto's lang op je huidige webruimte kunnen blijven staan, dan raden we je aan om een (gratis) account bij een fotogalerijprovider te nemen. Alvast dank voor je medewerking.

Een (beperkt) overzicht van fotogalerijproviders vind je in de dowloadsectie van de helpdesk.
    grt,bouk.

Mijn excuses, ik zal ze er vanavond opnieuw opzetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
      Mijn excuses, ik zal ze er vanavond opnieuw opzetten.
      en....?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[Mod]
        De foto's zijn nog niet terug zichtbaar, daarom naar het Test Forum verplaatst.
        Worden de foto's alsnog zichtbaar, geef een seintje aan een moderator om dit topic weer naar de Beginnershoek te verplaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
          [Mod]
          De foto's zijn nog niet terug zichtbaar, daarom naar het Test Forum verplaatst.
          Worden de foto's alsnog zichtbaar, geef een seintje aan een moderator om dit topic weer naar de Beginnershoek te verplaatsen.
          Foto's zijn terug zichtbaar
          sorry voor de problemen

Comment

[Mod-LesC]Foto's zijn opnieuw zichtbaar en daarom opnieuw verhuisd van Testforum naar Beginners! [/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              [Mod-LesC]Foto's zijn opnieuw zichtbaar en daarom opnieuw verhuisd van Testforum naar Beginners! [/Mod]
              Bedankt, de rest van mijn foto's die nog niet zichtbaar zijn zal ik zo vlug mogelijk proberen aan te passen wanneer ik wat meer tijd heb.
              Mijn excuses dat ze niet zichtbaar meer waren, heb dit niet opzettelijk gedaan!

Groetjes Natalie

Comment

Ik vind op de 3 foto's de witte vest nogal uitgebrand op sommige plaatsen.
                En ik had liever een iets realistischer beeld gezien. Je probeert de indruk te wekken dat ie aan het werk is, maar het komt heel geposeerd en houterig over. Ook de garde zogezegd gebruiken in de grote soepkom terwijl de grote soeplepel dit overduidelijk zal beletten is niet echt realistisch.

Sorry hoor, geen al te positieve comments. Maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

mvg,
                Bart
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  Ik vind op de 3 foto's de witte vest nogal uitgebrand op sommige plaatsen.
                  En ik had liever een iets realistischer beeld gezien. Je probeert de indruk te wekken dat ie aan het werk is, maar het komt heel geposeerd en houterig over. Ook de garde zogezegd gebruiken in de grote soepkom terwijl de grote soeplepel dit overduidelijk zal beletten is niet echt realistisch.

Sorry hoor, geen al te positieve comments. Maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

mvg,
                  Bart
                  Geen probleem ze

Comment

Working...
                  X