Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zelfportret
Collapse
X
-
-
Re: Zelfportret
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtjammer dat je daar zo heel alleen moet zitten op die trap
mvg,
sien
foto heeft zeker iets speciaalmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Mooi gedaan! Meereuh...slaat de titel op diegene die nog op de trap zit, of op diegene die onderaan loopt?
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
Heel intrigerend, deze foto.
Als je niet vasthoud aan de 2:3 verhouding kan je de compositie nog sterker maken door zo
uit te snijden dat uit alle hoeken (behalve linksonder) een lijn te laten vertrekken. Ik heb
het thuis eens bekeken en zie daarbij ook dat de mens dan nog sterker komt te staan.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Heel mooi gedaan,mooie diepte en inhoud,vraag me af hoe hij er in zwart - wit zou uitzien,knap hoorGrtjes Francine
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
[QUOTE=Francine Versluys;3029288]Heel mooi gedaan, vraag me af hoe hij er in zwart - wit zou uitzien,knap hoorGrtjes Francine[/QUOTE
deze topic laat je niet los
en zo als Francine zei, in zw/wmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Heb eerst het tweede zelfportret gezien ... Ook hier weer de opmerking zoals in de vorige ... Een zelfportret dat bewust / onbewust eigenlijk niks van jezelf laat zien ??? Ook hier stemt alles weer tot nadenken ... de beer, de vuile trap, de afbrokkelende muur, jij die weggaat uit, op weg naar ???
Een plaat met inhoud.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment