Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tweede goeie en zeker minder opmerkingen Kleurtemperatuur, ook zo'n eeuwig teer punt. Meestal ga ik voor iets warmer dan koeler doch dat is allemaal persoonlijk. Afgaande op die warmere kleurtoon zou ik moeten zeggen - en zeg het dan ook - dat het wit op de blouse niet geheel wit meer is, dus er wat over... en nu is het weer aan jullie
mooie foto as such .
over de kleurtemperatuur : ik vind de tweede te warm en de eerste wellicht iets te koel.
en zoals reed door anderen gezegd : dit is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
voor mij persoonlijk een geslaagde opname hoor ... Zelf verkies ik de iets koelere versie, maar zoals voorgangers aangeven, da's persoonlijke smaak.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment