Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont...The name is....(2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bont...The name is....(2)

Liesbeth (Bont)
    Hier dan de tweede in deze serie. Zoals je kunt zien is de toning al een stuk koeler als in de vorige. En laat je niet misleiden door het lachje...
    Er wordt een ander brilletje opgezet en het manteltje gaat open...Lijkt me niet bepaald een avondkleed daaronder....

Update (met dank aan Bouk) Hoop toch correcter qua kleur.
    Kon het niet verdragen om zo'n fris blaadje bij een paar aftandse sokken te leggen

Groetjes
    Marc
    Last edited by Brombeer; 26 februari 2011, 16:20.
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Re: Bont...The name is....(2)

mooi maar kijk effe je WB na.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Help me Bouk....
      Waar zie jij iets dat mij ontgaat ? (Te veel blauw ?)
      Wou hem alleszins koeler als de vorige...
      Bedankt op voorhand

Groetjes
      Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Help me Bouk....
        Waar zie jij iets dat mij ontgaat ? (Te veel blauw ?)
        yep...tis net of de boel gewassen is, met een paar nieuwe blauwe sokken op 90 graden.
        grt,bouk.

Comment

Ok...dat kan niet zijn...heb de temperatuur te hoog gezet.
          Zal een update plaatsen.

Bedankt

Groetjes
          Marc

Comment

Ok...dat kan niet zijn...heb de temperatuur te hoog gezet.
            Zal een update plaatsen.

Bedankt

Groetjes
            Marc
            Zie je wel, toch die sokken te warm gewassen je update is heel mooi hoor,knappe foto Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

[CENTER]...Zoals je kunt zien is de toning al een stuk koeler als in de vorige. ..
              'k kijk uit naar het vervolg van de reeks, want nu ben ik wat ik de war....noch qua toning, noch qua pose vind ik dit koeler

Wel een héél mooie foto
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Saphi schreef:
                want nu ben ik wat ik de war....noch qua toning, noch qua pose vind ik dit koeler
                Philip,

niet doen ('k bedoel dat in de war zijn hé), weer het gekende probleempje dat mij parten speelde
                Maar het feit dat haar mantel open staat zal het dan toch voor haar wat koeler gemaakt hebben hé
                Had op deze foto boven op de flitsers nog halogeenlampen gebruikt die min of meer wat blauw stralen (had al van alles gelezen over gel en zo...maare zal nog wat vroeg zijn )
                Maar wees gerust....ik blijf klooien

Groetjes
                Marc

Comment

Tweede goeie en zeker minder opmerkingen Kleurtemperatuur, ook zo'n eeuwig teer punt. Meestal ga ik voor iets warmer dan koeler doch dat is allemaal persoonlijk. Afgaande op die warmere kleurtoon zou ik moeten zeggen - en zeg het dan ook - dat het wit op de blouse niet geheel wit meer is, dus er wat over... en nu is het weer aan jullie
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Maar het feit dat haar mantel open staat zal het dan toch voor haar wat koeler gemaakt hebben hé
                    Ha, zo moet je het interpreteren. Nu ben ik weer mee.
                    (Ik hoop voor haar dat de laatste foto er geen is in minirokje in de sneeuw)

Had op deze foto boven op de flitsers nog halogeenlampen gebruikt die min of meer wat blauw stralen (had al van alles gelezen over gel en zo...maare zal nog wat vroeg zijn )
                    En dan mag ik niet in de war zijn....halogeenlampen geven een roder licht.
                    Gels, ...met uw kennis er ervaring zal gels gebruiken een koud kunstje zijn

....ik blijf klooien
                    Man, man, man.....als je dit klooien noemt,.....dan vrees ik het ergste voor vele andere. Ik waardeer dat je gaat voor het 'echte' natuurlijke en het model niet volledig shopped - de foto is dan ook voor eigen gebruik (je hebt dus geen redactie en model eisen in te willigen). In dit opzicht, ondanks een paar opmerkingen, zijn er fotos die opgehemeld worden die qua off-camera resultaat (en zelfs na bewerking) niet kunnen tippen aan jouw werk hier. (smaken zeker?)
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Raymond, bedankt voor je repliek. Enne, kleurtemperatuur...ja daar valt één en ander over te zeggen. Je hebt volkomen gelijk omtrent het bloesje...Bedankt.

Saphi, Anaisje is me al een half uur koelte aan het toewaaien om een beetje bij te komen van je laatste commentaar (neen,neen heb echt nog veel leer-honger en vrees nooit oud genoeg te worden om te leren wat ik allemaal graag zou kunnen)

(Ik hoop voor haar dat de laatste foto er geen is in minirokje in de sneeuw)
                      Nog veel korter man

Enne sta me toe mezelf te verbeteren, had halogeen geschreven maar bedoelde LED...(tja, wordt een dagje ouder zeker )

Groetjes
                      Marc
                      Last edited by Brombeer; 26 februari 2011, 18:50. Reden: Dikke duim

Comment

veel beter die update, ook het oogwit is nu waarom het die naam heeft gekregen.
                        grt,bouk.

Comment

Je handtekening is; 't Is een hobby, 'k moet er niet van eten....mmmm? Maar hier krijg ik dan weer honger van

Comment

de twede uit de reeks en net zoals je vorige post is deze er weer knal op, goe bezig, dus doe zo voort en laat ons dan ook meegenieten hé

groetjes
                            renske

Comment

Hele hele mooie Marc! Met zo'n modelletje zal je wel niet 'gebromd' hebben zeker?
                              De update vind ik ook beter. Kleuren komen nog mooier over.

Tom
                              Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                              Mijn Website

Comment

Working...
                              X