Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt het nogal eens geprobeerd en dit is dus je tweede foto hier En 't is een knappe Wel wat klein en die zwarte band vind ik niet mooi. Alle vooruit, met deze kwaliteit verwacht ik van jou nog 't een en 't ander
vind deze een mooie, zoals men voorganger zegt die zwarte band vind ik ook iets minder goed. misschien hem minder dik maken denk dat een fijn zwart bandje mooier zou zijn.
mvg,
Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...
hoewel ik de tittel niet snap, wil ik nog zeggen dat ik mijn voorgangers volg ivm de grote en de zwarte rand, wat mij betreft kunnen zwarte kaders wel maar dan breder
ik vind het een mooie opname en uitsnede heb wat de indruk dat ie wat afhelt naar rechts en de boom hangt rechts wel wat teveel op het randje.
Comment