Moest uiteraard BLUE eyes zijn! Toch bedankt om te kijken!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bue eyes
Collapse
X
-
-
Re: Bue eyes
Bommasien,ik volg de vorige comment,een beetje het gezichtje aan de linkerkant ophelderen en een wit achtergrondje en je hebt een prachtige foto van een mooie kleuter Heel veel succes bij een volgende poging Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Ja Sien,
mooie kijkers heeft ie wel...maar het had mooier geweest hadden ze allebei even blauw geweest.
Maar je hebt daar een gewillig modelletje die je vast nog veel voor de lens gaat krijgen...dus kans genoeg om ze nog eens in de spots te brengen (die blauwe kijkers hé)Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Sien,
De blauwe achtergrond is zo dominant dat de foto minder mooi oogt; in ieder geval verlies je de sterkte van z'n eigen mooie blauwe kijkers.
Rechterkant van z'n gezichtje zou wat meer opgelicht moeten worden.
Compo, misschien 't kereltje wat minder centraal?
Enige reden voor die blauwe achtergrond? , schooloefening?
Wat zijn de EXIFs, want ik meen ook ruis te bespeuren.
Ik denk dat deze foto best overkomt in een zw/w uitvoering (waarbij je ook nog ruimte genoeg hebt om het gezichtje rechts wat op te lichten.....maar dan zijn het wel geen blue-eyes meerNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
was: Canon EOS 550D
1/60S
F 5,0
iso 400
Ik dacht dat de blauwe achtergrond een goede combinatie met zijn ogen was, niet dus
was geen cursusopdracht, was probeersel, de ruis zie ik nu ook, werk nog niet met photoshop, het bewerken is hier dus minimaal.
bedankt voor de leerrijke woorden!Ik neem ze mee naar volgende probeersels
Sienvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
De zw/w variant vind ik wel stukken beter.
Ik vind het wel vreemd dat een 550D reeds op ISO400 zoveel ruis ontwikkeld, mogelijks een specialleke waarbij die in de war geraakte door een sterk overheersend primair kleur.
(Wat nabewerking betreft: Ik doe het ook zo weinig mogelijk - ben er echt nog een leek in. Maar ik werk wel nog op de 'oude' manier, nl zorgen dat de foto bij het nemen zo correct mogelijk is)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtDe zw/w variant vind ik wel stukken beter.
Ik vind het wel vreemd dat een 550D reeds op ISO400 zoveel ruis ontwikkeld, mogelijks een specialleke waarbij die in de war geraakte door een sterk overheersend primair kleur.
(Wat nabewerking betreft: Ik doe het ook zo weinig mogelijk - ben er echt nog een leek in. Maar ik werk wel nog op de 'oude' manier, nl zorgen dat de foto bij het nemen zo correct mogelijk is)Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Je zwart witte is stukken beter hoor heel mooi nu,zou nu nog de compo iets minder centraal plaatsen als dat nog kan.Ben ook nooit tevreden he Maar t'is nu al zo mooi geworden dat het jammer zou zijn om het niet eens te proberen als je snapt wat ik bedoel ik zou er rechts ter hoogte van het schoudertje een stukje afdoen,en bevalt het niet,dan kun je hem nog altijd zo laten he Veel groetjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Ga akkoord met m'n voorgangers !
Groetjes
Sebastien
Comment
Comment