Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allen bedankt voor de positieve reacties.
Anaisje, het is niet altijd gemakkelijk dat gevoel mee te geven, maar ik doe men best. Daarom juist dat ik deze serie plaats. Het zou interessant zijn om te weten wat precies je hier mist in deze foto's om bij volgende dit wel te proberen meegeven.
Pixel, bij de eerste heb ik het gevoel dat deze te maken is in een gewoon huis dat men aan het verbouwen is. De doorkijk ziet er niet desolaat uit.Enkel de kranen op de achtergrond laten vermoeden waar het misschien wel zou kunnen zijn.
Bij 2 gaat mijn aandacht naar de bank met grafitie, ik mis het onkruid en meer totaal beeld van verlaten zijn hier.
Het is maar hoe je het bekijkt, dat zal voor iedereen anders liggen denk ik. Ook de stemming van de kijker op dat ogenblik speelt volgens mij mee.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment