Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik draaide me en reageerde eerder instinctief om hem toch vast te leggen
Ik vind de foto toch minder geslaagd. Te fel flitslicht en de scherpte ligt te laag. Het jongetje ziet er moe of wat verdrietig uit ipv dromerig. Ik denk ook dat je hem zo laat schrikken met die flits op zijn gezichtje. Een andere aanpak zou beter resultaat kunnen geven
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Voor mij persoonlijk een wat te centrale compo ... Ik vind ook dat de jongen er niet al te flaterend opstaat ... Maar deze zaken komen wellicht doordat het een momentopname is en het hier dus wellicht over een snapschot gaat ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Voor mij persoonlijk een wat te centrale compo ... Ik vind ook dat de jongen er niet al te flaterend opstaat ... Maar deze zaken komen wellicht doordat het een momentopname is en het hier dus wellicht over een snapschot gaat ?
groeten,
deka
dromerig....menneke moet snel naar bed hoor.
moment is eerder grappig dan goed.
grt,bouk.
Als het grappig is dan vind ik het al goed. Heb dergelijke momenten ook al meegemaakt en er dikwijls geen gebruik van gemaakt met spijt nadien. Geslaagd want straalt inhoudelijk toch iets uit, allen spijtig van het iets te harde licht
Comment