Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag ondanks het slechte weer toch naast mijn Torenvalkje mogen staan .
Hij /zij bleef stil zitten en keek met de felle oogjes naar het gras en naar mij
Helemaal verliefd ben ik op dit beestje geworden
grt,
en bedankt voor het kijken ,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Op de laatst geplaatste foto's is inderdaad iets meer te zeggen dan over het kadertje alleen. Ze zijn stuk voor stuk heel mooi...
Heb je ze zelf al eens vergeleken met je eerder geplaatst torenvalkje?
Om van te snoepen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Op de laatst geplaatste foto's is inderdaad iets meer te zeggen dan over het kadertje alleen. Ze zijn stuk voor stuk heel mooi...
Heb je ze zelf al eens vergeleken met je eerder geplaatst torenvalkje?
Om van te snoepen
Groetjes
Marc
Ja dat heb ik bekeken en ik ben echt tevreden over mijn vooruitgang .
Dan zijn de vorige wel leuk om te hebben maar deze om op de muur te plaatsen
Ik geniet ook mateloos hier, en heb veel geleerd van jullie veel dank daarvoor
bedankt voor je reactie
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Je kent ondertussen mijn standpunt Pimpeltje en ik beoordeel dus je oorspronkelijke plaatsing met het volgende : KLASSE
Apart zijn ze ook geslaagd en mooi hoor
Je kent ondertussen mijn standpunt Pimpeltje en ik beoordeel dus je oorspronkelijke plaatsing met het volgende : KLASSE
Apart zijn ze ook geslaagd en mooi hoor
Dank je wel GR voor je reactie
Ik ben nu bezig om het klonen onder de knie te krijgen met mijn instructeur ppppfffffffff
Al die icoontjes
Waar ben ik aan begonnen
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Ik ben nu bezig om het klonen onder de knie te krijgen met mijn instructeur ppppfffffffff
Al die icoontjes
Waar ben ik aan begonnen
grt,
Pimpeltje
Aan iets waar je veel plezier gaat beleven, aan iets waar in je het nog ver kan schoppen, aan iets dat levendig, realistisch is en waar je vrienden, familie en ... zal van laten meegenieten En Pimpeltje niet te veel blazen, gewoon ontspannen in en uitademen
Comment