18 mm - 1/160 - F/6.3 - ISO 100
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kerk van Bouillon
Collapse
X
-
-
Re: Kerk van Bouillon
Vind dit een verdienstelijke foto bij aanhoudend grijs weer.
Maar denk dat hij er toch anders zou uitgezien hebben mocht je zelf midden de poort gaan staan zijn...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMaar denk dat hij er toch anders zou uitgezien hebben mocht je zelf midden de poort gaan staan zijn...
Groetjes
MarcAlle begin is moeilijk, maar de aanhouder wint !
Nikon D3100 - VR 18-55 mm - VR 55-200 mm
Groetjes, Martine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbito Bekijk berichteens een andere hoek, ik kan het wel waarderen hoorAlle begin is moeilijk, maar de aanhouder wint !
Groetjes, Martine
Comment
-
Volgens mij staat de kerktoren niet helemaal recht en helt hij een beetje naar rechts...?
Het is niet veel maar het viel me toch meteen op.Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix Bekijk berichtVolgens mij staat de kerktoren niet helemaal recht en helt hij een beetje naar rechts...?
Het is niet veel maar het viel me toch meteen op.Alle begin is moeilijk, maar de aanhouder wint !
Groetjes, Martine
Comment
-
Ik zou voor zoiets niet onder de 25mm gaan dan heb je veel minder vertekening van je kerkje,voor de rest mooi gedaan hoor en heel mooi van kleurGrtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
ik vind die foto wel iets hebben.
is zo eens iets anders. de meeste mensen streven naar symmetrie als ze een gebouw fotograferen maar in dit geval denk ik niet dat da een pluspunt zou zijn.
klein beetje spijtig van de lucht die een beetje overbelicht iseen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
Comment