Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een landschap net over de grens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een landschap net over de grens

Bedankt voor het kijken

Update ivm onscherpte, vergeten verscherpen bij het omzetten

Alvast bedankt voor de onscherpe kijk
    Last edited by Anaisje; 25 februari 2011, 18:47.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Een landschap net over de grens

Een hele mooie van compo en kleur Anaisje,maar zou hij niet wat scherper mogen?Sorry als ik me vergis hoor Hij is anders heel mooi Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Amaai, en dat net over de grens. Prachtige opname. Dit zijn ook de kleuren die je kan vinden in veengebieden. De scherpte denk ik dat een beetje gezichtsbedrog is net vanwege de kleur (mono- of hoe noemen ze dat ?)
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Volgens mij is dit in Zeeuws Vlaanderen, Nabij Hengsdijk, Hulst of Kloosterzande? het is een prachtig gebied in ieder gaeval. Denk dat de rechterzijde wat onderbelicht is. Anders gezegd, de belichting van beide oevers is niet in balans...Maar, dat kan ook iets aparts hebben...Net zoals al hier geschreven, mss iets verscherpen? Voor de rest..Mooi plaatje!
        Last edited by BenHak; 25 februari 2011, 17:47.

Comment

Heel mooi beeld, met zalige kleuren maar de (al dan niet gezichts bedriegende) onscherpte speelt me ook wat parten...
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Mooi, rustgevend plaatje.
            De onscherpte is imo ook een perceptie. Mooie kleuren en eem mooi landschapje (Rechts kon je eventueel wel de schaduwen wat opgetrokken hebben)