Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een landschap net over de grens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een landschap net over de grens

Bedankt voor het kijken

Update ivm onscherpte, vergeten verscherpen bij het omzetten

Alvast bedankt voor de onscherpe kijk
    Last edited by Anaisje; 25 februari 2011, 18:47.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Een landschap net over de grens

Een hele mooie van compo en kleur Anaisje,maar zou hij niet wat scherper mogen?Sorry als ik me vergis hoor Hij is anders heel mooi Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Amaai, en dat net over de grens. Prachtige opname. Dit zijn ook de kleuren die je kan vinden in veengebieden. De scherpte denk ik dat een beetje gezichtsbedrog is net vanwege de kleur (mono- of hoe noemen ze dat ?)
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Volgens mij is dit in Zeeuws Vlaanderen, Nabij Hengsdijk, Hulst of Kloosterzande? het is een prachtig gebied in ieder gaeval. Denk dat de rechterzijde wat onderbelicht is. Anders gezegd, de belichting van beide oevers is niet in balans...Maar, dat kan ook iets aparts hebben...Net zoals al hier geschreven, mss iets verscherpen? Voor de rest..Mooi plaatje!
        Last edited by BenHak; 25 februari 2011, 17:47.

Comment

Heel mooi beeld, met zalige kleuren maar de (al dan niet gezichts bedriegende) onscherpte speelt me ook wat parten...
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Mooi, rustgevend plaatje.
            De onscherpte is imo ook een perceptie. Mooie kleuren en eem mooi landschapje (Rechts kon je eventueel wel de schaduwen wat opgetrokken hebben)

(Ben eigenlijk onbewust de oevers aan't afspeuren of Pimpeltje niet opduikt op photojaccht achter een zwaan, eend,....of zo; Denk dat het tijd is om te relaxen voor mij)
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

GR
              Amaai, en dat net over de grens
              Ben hak
              Volgens mij is dit in Zeeuws Vlaanderen, Nabij Hengsdijk, Hulst of Kloosterzande?
              Hoek in Zeeuws Vlaanderen natuurreservaat de Braakman, onze noorderburen kennen er wat van Net voor zonsondergang gemaakt deze winter.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Prachtige kleuren ... en zoals je zelf aangeeft : een van de betere momenten gekozen om te fotograferen ( net voor zonsondergang ) ...Je krijgt dan gratis en voor niks een prachtig kleurenpalet aangeboden.
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Met verscherping een prachtige foto die wel meer verdiend dan beginnershoek. De kleuren en de compositie zijn erg goed.
                  "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                    GR
                    Ben hak Hoek in Zeeuws Vlaanderen natuurreservaat de Braakman, onze noorderburen kennen er wat van Net voor zonsondergang gemaakt deze winter.
                    Ja, de Braakman! Ken ik idd. Nu je het zegt, daar ligt een prachtig natuurgebied. Goed gedaan van je

Comment

Update is idd beter
                      Ik vergeet dat ook altijd, dat verscherpen voor ik een foto hier post
                      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Knappe foto en geweldige kleuren. Moet daar ook eens gaan kijken.
                        Zat je niet wat op de rand met f 6.5 ?
                        Photography is an art of observation.

Comment

goeie update.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            goeie update.
                            grt,bouk.
                            Vind ik ook

Comment

de update is prachtig, de kleuren zalig om naar te kijken
                              grt Rosie
                              GROETJES ROSIE
                              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Working...
                              X