Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Amaai, en dat net over de grens. Prachtige opname. Dit zijn ook de kleuren die je kan vinden in veengebieden. De scherpte denk ik dat een beetje gezichtsbedrog is net vanwege de kleur (mono- of hoe noemen ze dat ?)
Volgens mij is dit in Zeeuws Vlaanderen, Nabij Hengsdijk, Hulst of Kloosterzande? het is een prachtig gebied in ieder gaeval. Denk dat de rechterzijde wat onderbelicht is. Anders gezegd, de belichting van beide oevers is niet in balans...Maar, dat kan ook iets aparts hebben...Net zoals al hier geschreven, mss iets verscherpen? Voor de rest..Mooi plaatje!
Mooi, rustgevend plaatje.
De onscherpte is imo ook een perceptie. Mooie kleuren en eem mooi landschapje (Rechts kon je eventueel wel de schaduwen wat opgetrokken hebben)
(Ben eigenlijk onbewust de oevers aan't afspeuren of Pimpeltje niet opduikt op photojaccht achter een zwaan, eend,....of zo; Denk dat het tijd is om te relaxen voor mij)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Prachtige kleuren ... en zoals je zelf aangeeft : een van de betere momenten gekozen om te fotograferen ( net voor zonsondergang ) ...Je krijgt dan gratis en voor niks een prachtig kleurenpalet aangeboden.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Update is idd beter
Ik vergeet dat ook altijd, dat verscherpen voor ik een foto hier post
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment