Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De laatste vind ik heel goed! Beter qua compo dan de tweede en de kleuren zijn ook beter dan de zw/w versie. Persoonlijk zou ik hem wat toning geven, misschien de achtergrond (het bos dus) wat desatureren en de het versneden hout op de voorgrond wat extra satureren? Enfin, da's mijn gevoel eh...
Maar goed, terug over jouw foto, een goeie derde dus!
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
De laatste vind ik heel goed! Beter qua compo dan de tweede en de kleuren zijn ook beter dan de zw/w versie. Persoonlijk zou ik hem wat toning geven, misschien de achtergrond (het bos dus) wat desatureren en de het versneden hout op de voorgrond wat extra satureren? Enfin, da's mijn gevoel eh...
Maar goed, terug over jouw foto, een goeie derde dus!
Heb hem(de foto) iets minder verzadigd. Maar, door het 'hout' nog meer te verzadigen krijgt de foto een wat oneigenlijk uiterlijk. ... Wil je eerst even deze bekijken? Daarna zal ik dan het hout wat extra verzadigen, mss, wie weet dat het hier anders overkomt?
Ik vind je update mooi hoor,voor mij ook de beste van de drie,alhoewel ik ook vind dat het mooier had geoogd een beetje minder hout linksvoor te hebben,en ietsje meer weggetje en bomen rechts,zodat het hout niet zo zwaar werd,maar dat is persoonlijke smaak,(niet veel van aantrekken dus) Grtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Ik vind je update mooi hoor,voor mij ook de beste van de drie,alhoewel ik ook vind dat het mooier had geoogd een beetje minder hout linksvoor te hebben,en ietsje meer weggetje en bomen rechts,zodat het hout niet zo zwaar werd,maar dat is persoonlijke smaak,(niet veel van aantrekken dus) Grtjes Francine
Hallo Francine,
Idd, je hebt gelijk Ik wilde nog wat naar achteren gaan om zo het weggetje wat meer perspectief te geven, maar voor ik het wist lag ik met mijn 'dik gat' in de blubber... Vandaar dat ik mijn poging maar heb gestaakt. Het was daar helemaal kapotgereden door tractors...
Comment