Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

London Eye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: London Eye

Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
    Ik had de vraag in BD al een paar keer gesteld, maar geen enkel antwoord gekregen...
    Zal het zo eens proberen.
    Bedankt voor de info.
    Succes ermee.

Naar Picasa uploaden en plaatsen kan zonder problemen in hoogstmogelijke resolutie. Pas
    bij het kopiëren van de link krijg je de beperking van 800 pixels die je vervolgens omzeilt
    door een nieuwe waarde op te geven volgens mijn aanwijzing.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Het licht zat je duidelijk mee in deze foto. Nu nog succes bij het juiste formaat, ik heb bij de eerste plaatsing ook problemen gehad
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
        Volgens mij zit hier een schitterende foto in. Ik zou de curves eens flink onder handen nemen en daardoor de 'dramatiek' behoorlijk opvoeren. Uiteraard zou ik ook de gebouwen rechtzetten.
        Succes!
        dit is wat ik er ook van denk, en geen schopper in of uit principe? er is toch niks mis met het verbeteren van een foto?

groetjes
        renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          Volgens mij zit hier een schitterende foto in. Ik zou de curves eens flink onder handen nemen en daardoor de 'dramatiek' behoorlijk opvoeren. Uiteraard zou ik ook de gebouwen rechtzetten.
          Succes!
          Het is al een schitterende foto die mijns inziens weinig meer behoeft dan een zorgvuldig
          proberen de nauwelijks storende vertekening te corrigeren.

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Een mooie plaat
          Maar vraag me een beetje af, of je niet kon komen waar het bootje met de mensen er in vertrekt dan had dat (voor mij althans) storend dak er niet op gestaan...

Groetjes
          Marc
          Zonder het storende dak mist men naar mijn idee een flink stuk dieptewerking.

Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
          1. Ik wacht nog altijd op iemand die me kan vertellen hoe ik vanuit Aperture m'n RAW foto's naar 900 pixels kan brengen...
          2. Bewerking is inderdaad niet echt geslaagd, maar zoals vermeld heb ik hier weinig ervaring mee... Dit was meer eens 'iets proberen' op voorstel van JR52...
          Als je zelf een bewerking niet geslaagd vind, waarom dan toch laten zien?
          Ik zou rapporteren/antwoorden dat het geen aanvaardbare resultaten oplevert.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
            dit is wat ik er ook van denk, en geen schopper in of uit principe? er is toch niks mis met het verbeteren van een foto?

groetjes
            renske
            hoi Renske,

Er is inderdaad niets mis met het verbeteren van een foto, maar soms gaat men te ver vind ik. Dit is natuurlijk een persoonlijke smaak die bij iedereen anders zal zijn.
            Dit neemt niet weg dat ik bepaalde HDR's ook wel kan smaken hoor... Alles hangt een beetje van de foto af.

Groetjes,
            Rudy
            www.facebook.com/RudyPeirePhotography
            http://www.rudypeire.net

Comment

Working...
            X