Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

London Eye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• London Eye

Hoi allemaal,
    Deze foto werd genomen in december 2009. Als ik nu terugkijk naar de foto's van toen, dan vind ik amper nog iets goed, terwijl ik die foto's toen allemaal vrij mooi vond. Hebben jullie dat ook ?

London Eye by Rudy Peire, on Flickr

Dit is in feite de enige die ik nog redelijk vind, voornamelijk omwille van het mooie licht.
    Groetjes,
    Rudy
    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
    http://www.rudypeire.net

Re: London Eye

Dat gevoel ken ik maar al te goed,maar geen nood,dat is een teken dat je bijleert heMaar bij deze foto moet je toch geen slecht gevoel hebben hoor,ik vind hem wel heel mooi,mooi van compo en licht,de kleuren zijn ook mooi he Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Gooi hem zeker niet weg! Deze foto heeft iets heel speciaals...Ik kan het weten, want ben al een paar keer daar geweest en nog nooit de weersomstandigheid gehad in mijn gezichtsveld zoals op de foto weergegeven.

Comment

Hij lijkt wel geHaaDeejèRt...
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Daar(HDR) lijkt het idd op. Maar ik denk wat dat betreft, dat het puur geluk is geweest, en op het juiste moment er staan(of zitten).

Comment

Zo'n zeldzaam moment dat de zon nog net aan de horizon hangt en de schaduw van de
            bebouwing aan de kant van de fotograaf op de tegenoverliggende oever valt.

Gefeliciteerd.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Volgens mij zit hier een schitterende foto in. Ik zou de curves eens flink onder handen nemen en daardoor de 'dramatiek' behoorlijk opvoeren. Uiteraard zou ik ook de gebouwen rechtzetten.
              Succes!
              "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                Volgens mij zit hier een schitterende foto in. Ik zou de curves eens flink onder handen nemen en daardoor de 'dramatiek' behoorlijk opvoeren. Uiteraard zou ik ook de gebouwen rechtzetten.
                Succes!
                Hoi JR52, zal eens kijken wat ik met aperture kan bereiken. Eens sterk overdrijven dus ?
                Ben niet zo'n fotoshopper in principe, maar wil het wel eens zien wat het resultaat zal zijn.

Bedankt voor de reacties allemaal.
                Grtjs
                Rudy

Comment

Op aanvraag van JR52 een beetje met de schuifjes gespeeld. Ik vind het resultaat wel 'leuk' maar totaal niet meer realistisch. Misschien heb ik gewoon te weinig ervaring met dergelijke bewerking. Ik vind nog altijd dat een foto onmiddellijk vrij goed moet zijn, en niet met Photoshop moet goed gemaakt worden...

[IMG][/IMG]

Wat denken jullie ?

Grtjs,
                  Rudy

Comment

Een mooie plaat
                    Maar vraag me een beetje af, of je niet kon komen waar het bootje met de mensen er in vertrekt dan had dat (voor mij althans) storend dak er niet op gestaan...

Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      Een mooie plaat
                      Maar vraag me een beetje af, of je niet kon komen waar het bootje met de mensen er in vertrekt dan had dat (voor mij althans) storend dak er niet op gestaan...

Groetjes
                      Marc
                      Hoi Marc,

Dat zijn inderdaad zaken waar ik nu, anderhalf jaar later, veel meer zou op letten...

Grtjs
                      Rudy

Comment

1. Probeer de moderator voor te wezen en verklein de foto tot standaard 900 pix over de langste zijde.
                        2. Als de moderator het eerst is verdwijnt die afschuwelijke bewerking tenminste.
                        Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                          1. Probeer de moderator voor te wezen en verklein de foto tot standaard 900 pix over de langste zijde.
                          2. Als de moderator het eerst is verdwijnt die afschuwelijke bewerking tenminste.
                          1. Ik wacht nog altijd op iemand die me kan vertellen hoe ik vanuit Aperture m'n RAW foto's naar 900 pixels kan brengen...
                          2. Bewerking is inderdaad niet echt geslaagd, maar zoals vermeld heb ik hier weinig ervaring mee... Dit was meer eens 'iets proberen' op voorstel van JR52...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
                            1. Ik wacht nog altijd op iemand die me kan vertellen hoe ik vanuit Aperture m'n RAW foto's naar 900 pixels kan brengen...
                            2. Bewerking is inderdaad niet echt geslaagd, maar zoals vermeld heb ik hier weinig ervaring mee... Dit was meer eens 'iets proberen' op voorstel van JR52...
                            A. Er zijn allerlei aanwijzingen binnen dit forum te vinden in de helpdesk en/of de zoekfunctie.
                            B. Ik werk ook met Aperture maar exporteer daaruit de foto naar Picasa.
                            C. Ik kopieer de link van de foto (op 800 pixels) en plak die in BD.
                            D. Eenmaal in BD wijzig ik het linkdeel '/s800' in 's/900'.

Zo moet het lukken.

Met wachten zonder een eerdere vraag te stellen zal het ook niet gaan.
                            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                              A. Er zijn allerlei aanwijzingen binnen dit forum te vinden in de helpdesk en/of de zoekfunctie.
                              B. Ik werk ook met Aperture maar exporteer daaruit de foto naar Picasa.
                              C. Ik kopieer de link van de foto (op 800 pixels) en plak die in BD.
                              D. Eenmaal in BD wijzig ik het linkdeel '/s800' in 's/900'.

Zo moet het lukken.

Met wachten zonder een eerdere vraag te stellen zal het ook niet gaan.
                              Ik had de vraag in BD al een paar keer gesteld, maar geen enkel antwoord gekregen...
                              Zal het zo eens proberen.
                              Bedankt voor de info.

Comment

Working...
                              X