Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compositie met karton

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Compositie met karton

Titel zegt genoeg, iets interessant proberen te maken met twee kartonnen dozen.

Re: Compositie met karton

Ik vind het wel iets hebben.

Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

Comment

Voorbeeld van schrijven met licht. Fascinerend en sterke compo. Klasse Dat het met karton is hoeven we niet te weten maar graag als info meegenomen Zien, horen en lezen we in de toekomst nog meer van jou, zal best interessant zijn
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Voorbeeld van schrijven met licht. Fascinerend en sterke compo. Klasse Dat het met karton is hoeven we niet te weten maar graag als info meegenomen
        Dit volg ik helemaal.

baie goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Voorbeeld van schrijven met licht. Fascinerend en sterke compo. Klasse Dat het met karton is hoeven we niet te weten maar graag als info meegenomen Zien, horen en lezen we in de toekomst nog meer van jou, zal best interessant zijn
          Dankjewel. Nu weet ik dat ik goed zit! Opdracht voor school hopelijk krijg ik hier nu wel goede punten voor.

Comment

Heel mooi gedaan hoor,prachtig zelfs,ben hier helemaal weg van Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor_ Bekijk bericht
              .... Opdracht voor school hopelijk krijg ik hier nu wel goede punten voor.
              Wat was eigenlijk de opdracht ?
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                Wat was eigenlijk de opdracht ?
                Zoals de titel: Compositie met karton. We kregen twee kartonnen dozen en daar moesten we een interessante compositie met maken, iets dat aanspreek, liever ook dat het karton niet meer te herkennen valt.

Comment

Zoals de titel: Compositie met karton. We kregen twee kartonnen dozen en daar moesten we een interessante compositie met maken, iets dat aanspreek, liever ook dat het karton niet meer te herkennen valt.
                  Dan ben je daar zeker goed in geslaagd.
                  (Misschien een muggeziften tip: had je het rechtse karton zo gepositioneerd dat z'n rand vanuit de hoek vertrok was de compo sterker omdat die lijn je de foto beter zou inleiden, en ook een nog mooiere vlakverdeling geven - donker/licht)
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Dan moet je nog juist je titel aanpassen. Misschien zoiets als: Lichtlawaai. Voor de rest
                    prima geslaagd.

Comment

10/10 :g
                      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                        10/10 :g
                        Dat zal niet snel gebeuren, als ik een 10/20 heb, dan ben ik al heel tevreden.

Comment

Aparte foto. Mooie compo en omzetting. Zeker geslaagd hoor
                          Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Wat je met karton kan maken
                            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Kortweg: Knap gedaan!
                              Stel je kritieken niet te scherp...
                              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
                              X