Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achterkant station Kortrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: achterkant station Kortrijk

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
    de update vind ik al beter, maar ik denk dat je beter gewacht had tot de zon net achter een wolkje trok zodat het licht wat zachter werd.

groetjes
    renske
    Bedankt voor het kijken als ik nog eens de kans krijg zal ik daar zeker rekening mee houden
    groetjes
    Renée

Comment

Lijnen en kleuren heb je hier wel, ook in de update.
      Maar bij de update vind ik dat de lijnen ahw gebroken worden ... door de gevels erachter, ook de wagen achter de palen verstoort voor mij het lijnenspel. Persoonlijk vind ik het lijnenspel van de palen met enkel hun schaduwen wel leuk. Ik weet niet als het technisch haalbaar zou zijn om daarvoor te gaan en dan eigenlijk misschien alleen maar te gaan voor een foto met een deel van deze kleurige palen met hun schaduwlijnen ... Bij opdrachten is het inderdaad soms dat je verwoed gaat zoeken naar het thema van de opdracht, soms tot hersenbrekens toe ... Als je de opdracht tijdig krijgt en je neemt de tijd om die opdracht in je op te nemen, komt het thema van de opdracht je soms vanzelf toe op de minst verwachte momenten. Succes met je opdrachten,
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

mi de stand van de zon, de compo is over nagedacht en goed
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
        X