Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Dat van de schaduwen zie ik nu ook. Zou dat te maken kunnen hebben met het verkleinen, dat ze prominenter aanwezig zijn? Er is blijkbaar ook wat scherpte verloren tov de originele??? Da's de eerste keer, ik gebruik BDSIzer en verscherp bij het verkleinen een 10%...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Vind dit leuk ,maar niet erg mooi,heb je het nie kunnen laten om met de kleine zijn speelgoedje te spelen? Het is vooral dat grijs bovenaan dat me stoort,ik zou deze een stuk afdoen zodat je mooi heldere bloemknop rechts boven in het hoekje komt,zou al heel wat beter zijn denk ik.Wel een heeel leuk gedacht die er achter zitGrtjes Francine
Leuk idee, maar ik vind een orchidee te mooi om die legomannekes daar in te plaatsen. Maar dat is mijn bescheiden eigen mening ...
Wat betreft de foto : ik heb wat last met de kleuren en volg de voorganger wat betreft het uitgebrande wit. De kleuren van de mannekes hun gezichtje bv zijn twee verschillende tinten ...Misschien nog eens herdoen en de belichting wat anders proberen te doen ... Ik kan niet echt beschrijven wat er mis is, maar er wringt bij mij iets wat betreft de belichting in combinatie met de kleuren.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Over kleurtjes gaan wij in ieder geval geen meningsverschil hebben
Je idee vind ik best wel grappig
Maar je belichting....daar durf ik niet over te beginnen hoor
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bart, ik zou je een 10 op 10 willen toebedelen voor je idee en de leuke (doordenkende) inhoud Je maakt geregeld gebruik van een soort vignettering, toe daar toe alhoewel ik het hier overbodig vind, maar dat éne mannetje dat tussen de takken hangt te bengelen dat beschouw ik toch als een misplaatsing in je scenario Zet hem eveneens op een takje zodat de werking realistisch wordt
Comment