.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oostende
Collapse
X
-
-
Re: Oostende
Eerlijk gezegd,het is geen makkelijke,ik vind het niet slecht,maar ook niet echt mooi,en weet niet waarom,denk dat het een beetje te druk is ,maar geen nood wat meer ervaren mensen zullen je beter kunnen helpen Grtjes Francine. Na nog eens gekeken te hebben,ik zou onderaan een stuk afdoen zodat je alleen nog de reling overhoud,en bovenaan een stukje lucht wegdoen,niet veel daar hoor,en dan wordt het een mooi beeld denk ik,want het is heel mooi van contrast.Het heeft echt wel wat,het zit hem soms in kleine dingenLast edited by Francine Versluys; 22 februari 2011, 21:15.Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Hey,
ja,..kheb er een haat liefde verhouding mee precies interessante tips van je, thx. Ik zal het eens bijsnijden. Voor wat ik voor ogen had, storen de auto's nog. Ik denk het nog eens over te doen, blij dat het contrast ok zit."Why fake it, when you can create it"
Comment
-
Een moeilijke, inderdaad, omdat er schijnbaar geen onderwerp of rustpunt is...
De reling op de voorgrond, die het best is van contrast en op wat te donker na goed belicht dient meer ter cadrering van de rest. Die rest is helaas heel vaag en bevat behoorlijk wat ruis zodat de foto rommelig over komt.
Een gek beeld alleszins waar nog veel over gezegd kan (en zal?) worden...
Groetjes,
BartStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Foto op zich is helemaal niet slecht.
ik zou de camera tussen de reling geplaatst hebben en alleen het water en de gebouwen gefotografeerd hebben.
zou hier ook niet gaan voor een vierkante maar eerder voor een 2/3 verhouding dan.
wat betreft de ruis die stoort me helemaal niet, doet me terug denken aan het analoge tijdperk van vroeger.
Ik voeg dikwijls nog extra ruis toe in photoshop
vriendelijke groeten,
Jos
Comment
-
Hey Jos,
Origineel was het een 2/3 verhouding. Eigenlijk eerder een experimentele foto in JPEG gemaakt. Door de felle hoogstaande zon en het water tussenin kwam de achtergrond wat los van de voorgrond en kreeg ik mooi contrast in het geheel, maar ook veel ruis precies.
Het was de bedoeling om een 'analoge' foto-sfeer te creëren, hou ik wel van, Tri x ed.
Bedankt voor de opmerkingen!
Mvg,"Why fake it, when you can create it"
Comment
-
Comment