Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is hoger ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat is hoger ?

Gezichtsbedrog ?

Bedankt voor het kijken.
    Photography is an art of observation.

Re: Wat is hoger ?

de eerste mooie diepte erin
    eos 600 d
    lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Den tweede
      #1 is prachtig door de symmetrie
      #2 mooi camera standpunt. goeie dieptewerking. Knap detail,de vorm van de wieken
      Heel mooi
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
        Den tweede
        #1 is prachtig door de symmetrie
        #2 mooi camera standpunt. goeie dieptewerking. Knap detail,de vorm van de wieken
        Heel mooi
        lol,ja je hebt gelijk
        Last edited by palac; 20 februari 2011, 23:04.
        eos 600 d
        lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

En ik ga voor de derde Beiden kunnen mij bekoren. De eerste zou symmetrisch beter uitgewerkt moeten zijn vanwege het lijnenspel ofwel a-symmetrisch. De tweede heeft hiervan geen problemen doch is wel indrukwekkend door het ingenomen standpunt
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Alle twee heel mooi,de tweede vind ik persoonlijk het mooist,door de aparte benadering, heel mooi gedaan
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Vind ze allebei wel mooi. Laat ik nu windmolens vorige week ook eens op een andere manier gefotografeerd hebben ...
              Een vind ik ook knap, alhoewel ik wel kan volgen met G.R. wat betreft de symmetrie.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

jammer dat je niet wat meer aandacht aan de symmetrie hebt besteed bij beide opnamen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Pixxel,

vind ze beide niet slecht maar toch lichte voorkeur voor den tweede

Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

De eerste had ik ondersteboven gezet. Met de twee dikke lijnen vertrekkend vanuit de twee benedenhoeken en en lopend naar het midden van boven...
                    Wel twee knappe standpunten hoor!
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Allen bedankt voor de tips aangaande de symetrie. En Mysti dat omkeren ga ik zeker eens proberen. Bij de eerste lag de camera zowat op de grond vandaar dat de symetrie niet zo best is. Gewoon op de ontspanknop gedrukt en de camera op gevoel in het midden gehouden zonder door de zoeker te kijken.
                      Voor wie het wil weten: foto 1, de toren is amper 5 meter hoog. Foto 2; de windmolen is 83 meter hoog !
                      Als het ooit eens mooi weer is ga ik daar eens voor op men rug op de grond liggen om het beter te doen.
                      Photography is an art of observation.

Comment

Working...
                      X