Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wegens een terechte opmerking en mijn daarop volgende comment verwijder ik deze foto en zet deze achter een link ,indien toegelaten, zodat het comment van zodat Neirynks Renee relevant blijft.
Lesson learnt Callibratie is geen wondermiddel.
Robby BB
Last edited by robbydorine; 21 februari 2011, 20:58.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Robby, moest ik van u zijn, ik zou de update verwijderen... compleet de mist ingegaan. Je hebt zowel in bladerdek als in de lucht (uitgebrandde) hooglichten bij gecreëert.
Robby, moest ik van u zijn, ik zou de update verwijderen... compleet de mist ingegaan. Je hebt zowel in bladerdek als in de lucht (uitgebrandde) hooglichten bij gecreëert.
Ik zie het nu ook op mijn monitor op het werk, terwijl het gisteren op mijn scherm thuis (gecalibreerd wel in orde was). Zo zie je maar wat een verschil er is tussen monitors.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Hallo Francine, de tweede had ook mijn voorkeur, bij de eerste hangt er precies een zweem over de foto, althans dat is mijn idee. Bedankt voor de commentaar
Wegens een terechte opmerking en mijn daarop volgende comment verwijder ik deze foto en zet deze achter een link ,indien toegelaten, zodat het comment van zodat Neirynks Renee relevant blijft.
Lesson learnt Callibratie is geen wondermiddel.
Robby BB
Comment