Ik volg,al was het nog mooier geweest,maar da's eigen smaak, had je er pal recht voor gestaan,zodat er nog meer symmetrie in je beeld kwam Grtjes Francine
Ik vind dat we zeer terughoudend moeten zijn met het ongevraagd plaatsen van zelfbedachte verbeteringen. Ik hoop dat u een seintje krijgt.
1 dat is het werk van de moderator.
2 Ik heb gisteren eens twee veranderde foto's geplaatst wat ik raar of zelden doet
3 We zijn hier in beginnershoek waar ik toch al wat tijd heb ingestoken om de beginners
op weg te helpen of toch het gevoel dat ik heb bij de foto's over te brengen.
Soms is een foto duidelijker dan een heel technische uitleg waarmee de poster niets is.
Ik kan veel zeggen over saturatie, contrast, historie en nog veel woorden van 1000 euro. Ik kan ook een heel grote uitleg geven waarin ik mijn zogezegd kunnen tentoon spreid.
Maar in dit geval vond ik het het duidelijker om het met een aangepaste foto te doen.
Laten we zeggen didactisch te werk gaan. Zo leren en de poster en ikzelf wat bij. En dat ik kan leren, moet je eens naar dit topic gaan Waranda in diest waar er een terechte opmerking wordt gegeven en dat ik geleerd heb dat callibratie niet het wondermiddel is
Maar met een comment zoals u nu geeft daar heeftde poster helemaal niets aan. Een opmerking geven maar zelf niets zeggen over de foto
Dit is geen showcase waar de zaak een beetje gevoeliger ligt, maar beginnershoek waar het zo simpel en ongecompliseerd mogelijk moet zijn.
Robby BB
Last edited by robbydorine; 21 februari 2011, 07:52.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
3.9. Plaats geen foto’s in een topic van een ander.
Bewerkingen plaatsen van foto's van de topic starter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft) mag natuurlijk wel om je commentaren duidelijker te maken.
dus eerst even een PM naar TS.
en niet andersom!
grt,bouk.
ik vind dit best een mooie, verbetering van robby mag maar hoefd niet voor mij ik vind dat het origeneel mooi de structuur van het hout weergeeft, de update heeft dit minder.
3.9. Plaats geen foto’s in een topic van een ander.
Bewerkingen plaatsen van foto's van de topic starter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft) mag natuurlijk wel om je commentaren duidelijker te maken.
dus eerst even een PM naar TS.
en niet andersom!grt,bouk.
Staat nergens in het reglement.
Ts heeft geen probleem ermee.
Tijdens de 4 jaar dat ik hier bij BD kom heb ik nog nooit geweten dat, hier in beginnershoek, een ts bezwaar maakte, als er een bewerkte foto van hem werd geplaatst, zonder voorgaande pm, door mij en andere, integendeel.
Zoals gezegd dit is hier geen showcase.
En plaatwerker wat vind je van de originele foto, want daar gaat het tenslotte toch om
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
... En plaatwerker wat vind je van de originele foto, want daar gaat het tenslotte toch om
Robby BB
Ik ben er niet echt kapot van. Wellicht had een flitsje wat meer licht kunnen werpen op de
meest nabije mensen voor een betere tegenstelling tot de hoogste figuur die tegen de
lichtband is afgebeeld.
Comment