Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zie zo de lijnen kwamen door het verscherpen even verscherpt (in een laagje) en met gommetje er over.
groetjes
renske
Dankjewel en ik vind het knap gelukt.
Ik zie dat soort dingen wel maar zou zelf niet weten hoe het op te lossen.
Maar ik ga het eens proberen. Dank ook dat je vertelde hoe je het hebt gedaan.
Zalig mooie plaat Renske , sfeer heb je heel goed weten vast te leggen.
Deed me onmiddellijk denken aan Sherwood Forest, perfect decor voor een nieuwe Robin Hood lijkt me . Alsof de ridders elk moment uit de mist kunnen opduiken.
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
je voelt als het ware de mist om je heen bij deze prent.
groeten,
deka
dit was ook zo, ik was erop uit om een ander plaatje te schieten een 50 meter van het bosje vandaan is een weide (dat in een dal licht ) met trekpaarden en heb al een tijdje een beeld voor ogen (mist in het dal en de paarden die uit de mist naar boven komen) maar eens ik er aankwam zag ik nog geen 5 meter voor me uit dus daar ging mijn idiaalbeeld, op mijn terug weg ben ik door het bos gegaan en zag toen dit voor mijn ogen wat ik dan ook nog zo geen slecht zicht vond.
Comment