Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor
Knap de reflectie vastgelegd.
Tip: maak gebruik van de maximaal toegelate grootte (900px langste zijde) en centreer je foto. Dit maakt de presentatie beter en deze foto verdient dat
Grtz,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Hoi,
Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Dit is een opsteker om verder foto's te posten.
Iemand echter een idee hoe je vanuit Flickr de foto's groter kunt posten ?
Hoi,
Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Dit is een opsteker om verder foto's te posten.
Grtjs,
Rudy
Zou je graag helpen doch ik ken Flickr niet. Zal je oproep even mee ondersteunen "ALLEE MANNEN (vrouwen) WIE KAN RUDY HELPEN !"
Hoi,
Ik zorg dat mijn foto 900px langste zijde heeft voor ik hem upload naar Flickr...
Nadeel is wel dat je dan in Flickr geen grotere foto's hebt dan 900px.
Grtz,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment