Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test nieuw objectief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Test nieuw objectief

Even gauw mijn nieuw objectief getest: Tamron 17-50 f/2.8 Di II VC
    Ook al is er volgens mij een tikkeltje bewegingsonscherpte... de VC heeft - denk ik - goed zijn werk gedaan bij een sluitertijd 1/13

Exif-gegevens: Flickr

Grtz,
    Peter
    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Re: Test nieuw objectief

Goeie test. Mooie foto. Knap modelleke heb je daar rondlopen.
    Maar 'k zou voor portretstand gaan, linkse deel van de compo brengt geen meerwaarde
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik vind dit een mooie vooral spontane opname, met nieuw lensje
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor de commentaren

@ saphi: ik heb een poging gedaan om er ook een versie in portretstand van te maken. Ik ben er zelf niet 100% uit wat ik het mooiste vind, maar misschien toch een lichte voorkeur voor de portretstand

Grtz,
        Peter
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Eerst en vooral, een heel mooie test vind ik,en heel mooie grijstinten,de portretstand vind ik mooi,maar de eerste heeft toch dat ietsje meer voor mij,vind deze heel mooi zo van kadrage Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Ja, ze zijn beiden mooi hoor, maar bij de portret versie gaat alle aandacht naar dat mooie guitige snoetje. Dus toch een voorkeur voor 't portretje
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

mooie foto's hoor
              moeilijke keuze.... maar ga voor het portret

grtz patje

Comment

Working...
              X