Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi van kleuren als ook van licht
van mij mag het bovenste oude gedeelte vind ik niet passen bij het moderne witte, als fotograaf kan je dit niet veranderen dit is werk voor de architecten, maar als fotograaf kan je wel kiezen om dit wel of niet op je sensor te laten schijnen of laten zien aan de kijker.
indien dit mijn plaat was zou ik dus eens kijken voor het boveste gedeelte er af te croppen zodat het witte in de rechterbovenhoek vertrekt.
maar het is jouw plaat dus jij beslist.
Kleuren, scherpte en belichting idd mooi , compo is wat minder.
Het is Brussel centraal en dat mis ik nu net in dit beeld, het centrale. Je had meer naar links moeten opschuiven, de groene zuil valt nu bijna uit beeld. Camera in de booglijn van de zuilen plaatsen zou hier zeker ook leuke beelden opgeleverd hebben.
Maar de opdracht was contrasterende kleuren en daarin ben je voor mij geslaagd .
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
mooi van kleuren als ook van licht
van mij mag het bovenste oude gedeelte vind ik niet passen bij het moderne witte, als fotograaf kan je dit niet veranderen dit is werk voor de architecten, maar als fotograaf kan je wel kiezen om dit wel of niet op je sensor te laten schijnen of laten zien aan de kijker.
indien dit mijn plaat was zou ik dus eens kijken voor het boveste gedeelte er af te croppen zodat het witte in de rechterbovenhoek vertrekt.
maar het is jouw plaat dus jij beslist.
groetjes
renske
update gezet
bedankt voor de suggestie, 't is inderdaad beter
Comment