Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tessa op de vossemeren-brug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tessa op de vossemeren-brug

Graag de ongezouten mening:

ISO200
    155mm
    F4.0
    1/160

Mijn mening: Haar ligt niet goed (over gezicht) , geeft mss indruk dat er wind zit?

ISO100
    70mm
    F4.0
    1/200

Rechts van model flits met 1/2 CTO filter
    Zon komt eigenlijk van achter fotograaf, toch staan we in de schaduw van bomen

Beide foto's geschoten met Canon50D + 70-200 F4 IS
    Canon 50D; Canon300D; Canon EF70-200 L F4 IS USM; Canon EF24-70 L F2.8 USM; Canon 50mm F1.8; Sigma 18-200 f3.5-f6.3 ; canon 90-300 f4.5-f5.6; Speedlite ex420; Yongnuo 580; statief en wat strobisme materiaal

Re: Tessa op de vossemeren-brug

Compo Ik denk dat het beter is dat je juist links onder de horizontale balk cropt
    Bij 1 dan ook dazt stuk orange wegcroppen
    Haar in het gezicht, kun je vermeiiden op het moment zelf.
    Fotograferen is niket alleen afdrukken maar ook blijven waarnemen.
    Belichting. Normaal zeg ik niet veel over belichting, maar bij foto twee heb je een nogal eigenaardige schaduw aan de linker neusvleugel.
    Combinatie van vest en zijaanzicht is niet mijn ding. Je spreekt hier van model dus ik veronderstel dat dit een shoot was. Als dit zo is moet je beter op de details letten
    zoals haar, kledij, paal rechts van model.
    Stond uw witbalans op de goede stand omdat de kleuren nogal flauwtjes overkomen voor toch een zonnige dag te zijn.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Re: Tessa op de vossemeren-brug

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Compo Ik denk dat het beter is dat je juist links onder de horizontale balk cropt
      Bij 1 dan ook dazt stuk orange wegcroppen
      Haar in het gezicht, kun je vermeiiden op het moment zelf.
      Fotograferen is niket alleen afdrukken maar ook blijven waarnemen.
      Belichting. Normaal zeg ik niet veel over belichting, maar bij foto twee heb je een nogal eigenaardige schaduw aan de linker neusvleugel.
      Combinatie van vest en zijaanzicht is niet mijn ding. Je spreekt hier van model dus ik veronderstel dat dit een shoot was. Als dit zo is moet je beter op de details letten
      zoals haar, kledij, paal rechts van model.
      Stond uw witbalans op de goede stand omdat de kleuren nogal flauwtjes overkomen voor toch een zonnige dag te zijn.
      Robby BB
      Kan wel volgen hier,maar vind dit toch niet slecht gedaan,ik zou dit niet bestempelen als een shoot,maar meer als een momentopname,zou eens wat spelen met de curven of niveau's om wat meer pit te krijgen, Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Working...
      X