Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwars door het landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dwars door het landschap

Francine, ik was op zoek naar een rustige foto om een beetje te bekomen van een drukke week. Ik ben blij dat ik 'm gevonden heb , heel mooi .

grts
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Francine daar zou ik echt niets aan doen hoor
      Het is super genieten van deze zo rustgevende plek
      grt,
      Pimpeltje
      Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
      Pimpel

Comment

Een heeeeeeeeele mooie Francine! Prachtig hoe die brug 'binnenkomt' en ook weer 'buitengaat'

Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

Comment

Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties.Veel fotografieplezier in het weekend Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Wow, die is mooi.

Comment

Een mooie, rustige foto!
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

tis een schoontje zoals hij is

grtz patje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
                  Je kan er natuurlijk ook onderaan nog een stuk afdoen, zodat dat wilde gras weg is. Dan krijg je een strakkere foto en heb je terug een pano
                  Ik volg..... voor een stuk. Ik zou in de breedte van de foto niets veranderen. Ik mis wel een beetje scherpte in de diepte.

Al lijkt de weg zo eindeloos lang
                  Ze maakt ons sowiezo niet bang
                  ze brengt ons altijd ergens heen
                  Met z'n allen of alleen
                  .

Met vriendelijke groeten,

Laurent
                  We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Francine, lekkere plaat.
                    Staat mooi in de compo, zo als pano, niks aan veranderen

Die scheve ballustrade is gewoon je lensvervorming, stoort niet, hoeft het niet weg te werken.
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Allemaal bedankt voor jullie reacties,wat de scherpte betreft,had hem vergeten op te scherpen,heb dit gedaan en nu is hij echt ok,maar zal hem niet updaten hiervoor Heel veel groeten en nog een prettige zondag
                      Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                        Francine, lekkere plaat.
                        Staat mooi in de compo, zo als pano, niks aan veranderen

Die scheve ballustrade is gewoon je lensvervorming, stoort niet, hoeft het niet weg te werken.
                        Bedankt hoor,nu weet ik de oorzaak hiervan
                        Groetjes Francine

Comment

Het ritme, de herhaling van de verlichtingspalen wordt links afgebroken... en het is net dat wat bijdraagt (of zou bijdragen) tot het rustgevende van dit beeld.
                          Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar voor mij ontbreekt er 1 verlichtingspaal ergens links in beeld.

Maar hey, als die er niet staat, kan je er niks aan doen natuurlijk
                          Tenzij inderdaad een crop, links wat afsnijden tot je de illusie wekt dat er toch nog een paal zou kunnen staan, maar dat die niet buiten beeld valt...

Dit is slechts een heel persoonlijke mening, en het neemt niet weg dat het sowieso al een heel mooie foto is

Grtz,
                          Peter
                          Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Sorry Francine, deze is me op één of andere manier ontsnapt. Eerst en vooral prachtige opname, sfeer, licht, ritme en compo Als je de foto verdeelt is 3 dan kan en mag er 1/3 links van de foto af, doch dit is een keuze voor de auteur Mijn reactie is zonder invloed van de andere reactie want heb ze niet gelezen (doe dit zelden)
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een erg mooie plaat met veel sfeer.
                              grtjs Wim
                              "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
                                Het ritme, de herhaling van de verlichtingspalen wordt links afgebroken... en het is net dat wat bijdraagt (of zou bijdragen) tot het rustgevende van dit beeld.
                                Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar voor mij ontbreekt er 1 verlichtingspaal ergens links in beeld.

Maar hey, als die er niet staat, kan je er niks aan doen natuurlijk
                                Tenzij inderdaad een crop, links wat afsnijden tot je de illusie wekt dat er toch nog een paal zou kunnen staan, maar dat die niet buiten beeld valt...

Dit is slechts een heel persoonlijke mening, en het neemt niet weg dat het sowieso al een heel mooie foto is

Grtz,
                                Peter
                                Dit heb je goed gezien,er ontbreekt er inderdaad eentje,hij stond er half bij,en die heb ik dan maar weggedaan,ik had wat meer moeten croppen,dan had je dit niet gezien,maar wou te graag de volle lengte van mijn pano behouden,vandaar dus
                                Groetjes Francine

Comment

Working...
                                X