Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haacht - brouwerij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Haacht - brouwerij

Re: Haacht - brouwerij

hoi,
    voor mij de 2e,

1e met toch wat storende achtergrond. de paal staat er ook niet volledig op. bovenaan mis ik iets..

2e is ok. zou wel zorgen dat het gebouw er volledig opstaat. de grijze koker is een stukje kwijt. heb je scherpgesteld op het hekken? welk diafragma heb je gebruikt?

CIAO,
    M
    Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
    Olympus E-PL2 + 14-150.

Comment

Bij foto 1 is het een mooie gedacht om dat element naar voren te halen, maar misschien wel effe voor zorgen dat je hoofdelement niet interessante dingen van je achtergrond gaat weghalen. Je had misschien een ander standpunt kunnen innemen, waarbij het bord een oninteressanter vlak in je achtergrond gaat bedekken waarbij dan het gebouw ook goed in beeld zit.

Bij foto 2 mis je een beetje "the bigger picture"... de kadrage is nu ietske "half om half"... iets dat niet echt tot de essentie herleidt is, maar dan toch nog teveel laat zien. In deze, gezien de omheinig, zou een totaalbeeld niet misstaan.

En beide foto's heb je wel mooie kleuren en goede scherpte!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik volg mijn voorgangers,mooi van kleur en scherpte.In de eerste foto was het wel beter geweest moest alle aandacht naar het bord gegaan zijn,nu komt het nogal warrig over,ik ging dit gedaan hebben door te spelen met mijn scherptediepte,zodat de achtergrond een beetje flou werdgrtjes francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maestro Bekijk bericht
          hoi,
          voor mij de 2e,

1e met toch wat storende achtergrond. de paal staat er ook niet volledig op. bovenaan mis ik iets..

2e is ok. zou wel zorgen dat het gebouw er volledig opstaat. de grijze koker is een stukje kwijt. heb je scherpgesteld op het hekken? welk diafragma heb je gebruikt?

CIAO,
          M

bedankt voor de reacties.
          het bovenste stukje van de paal staat er inderdaad niet op ( helaas niet meer te veranderen
          f/ 11

hierbij van beide foto's een bijgewerkte versie.

wat denken jullie ?
          Last edited by Guest6; 18 februari 2011, 11:20.

Comment

Ik volg de anderen. Hier moet je beslist eens terug heen gaan, er valt veel meer uit te halen! Laat bv het woord HAACHT op het gebouw terugkomen in je foto met het uithangbord...
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
              Laat bv het woord HAACHT op het gebouw terugkomen in je foto met het uithangbord...
              Dat was ook mijn eerste gedacht.
              En bij de 2de heb ik de indruk dat die een beetje scheef staat.
              't zijn zeker geen slechte foto's maar er valt meer uit te halen. ik ben benieuwd naar je volgende shoot met de brouwerij.

Comment

Deze met je uithangbord is veel mooier nu De tweede zou ik het muurtje helemaal wegdoen nu is het precies wat krap in het kader,zou het toch nog eens proberen opnieuw te fotograferen met muurtje en recht, succes Grtjes Francine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

Comment

Working...
                X