Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrijmaken.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrijmaken.

Waar is mijn auto na een paar sneeuw(v)lagen ?

Tips en/of tricks en/of helemaal niks
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Vrijmaken.

er is nog wel wat werk aan.... aan de auto he, de foto mooie natuurlijke kleuren, knap

grtjes

Comment

Als het om de actie gaat, verwacht ik eigenlijk een scherp zicht op het artikel waarmee
      wordt schoongemaakt. Is er ook een bijzondere reden waarom de foto wat scheef staat?
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Als het om de actie gaat, verwacht ik eigenlijk een scherp zicht op het artikel waarmee
        wordt schoongemaakt. Is er ook een bijzondere reden waarom de foto wat scheef staat?
        Je opmerking is terecht. Heb er wat opnames aan besteed doch kreeg "het artikel" maar niet echt in beeld. Staat inderdaad wat schuin. Jij bent een vurig voorstander van alles recht hé

Comment

Leuke foto. M'n auto is laatst ook ondergesneeuwd... maar heb mijn vrouw nog niet zover gekregen, hoe leg je dat aan boord ?
          Fotografie : focus-pocus..
          mvg, ojoj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Je opmerking is terecht. Heb er wat opnames aan besteed doch kreeg "het artikel" maar niet echt in beeld. Staat inderdaad wat schuin. Jij bent een vurig voorstander van alles recht hé
            Dat is grappig: vanavond voor de maaltijd nog met een oude beroepsfotograaf/kunstenaar
            zitten praten over 'recht' in foto's. We zijn het erover eens geworden dat het mag worden
            nagestreefd maar dat het streven geen afbreuk mag doen aan de artistieke waarde van de
            compositie. In dat kader moet ook voorzichtig worden omgesprongen met
            perspectiefcorrectie die zeker niet altijd tot het uiterste moet worden doorgevoerd.

Wellicht bemerkenswaard: het eerste hoofdgebouw (rechthoekig) van De Nederlandsche
            Bank aan het Frederiksplein in Amsterdam is door de architect voorzien van etages die
            steeds een fractie kleiner zijn dan de onderliggende. Wellicht om een hogere indruk te
            vestigen dan de werkelijkheid zou aangeven. Daar moet je zeker oppassen met perspectiefcorrectie.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Persoonlijk zegt mij deze niet zoveel ....alleen maar dat het niet meer te hopen is dat we nog zoiets meemaken in de komende maanden ....
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Het leven zoals het is...
                Je sneeuw lijkt in ieder geval op sneeuw
                Voor mij mocht er iets minder auto en iets meer dame op gestaan hebben. Waarmee ik niet naar onderen toe bedoel maar een beetje meer naar rechts...
                Maar dat is de beoordeling van de de man die het "kiekje" maakt.
                Mooi van kleur en de beweging op de juiste plaats

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Ik vind hem heel mooi van compo en kleur, alleen had ik deze ook rechtgezet,een mooie foto van een mooi moment ,voor de fotograaf dan tochGrtjes Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

Allen bedankt voor jullie visie
                    De opname is geen hoogvlieger, het is een doodgewone momentopname langs de straat (straatfotografie). Zag deze jongedame naarstig haar dik ondergesneeuwde auto vrijmaken en de hoogte van de sneeuw op het dak sprak me aan - vertelde me iets !

Comment

Allen bedankt voor jullie visie
                      De opname is geen hoogvlieger, het is een doodgewone momentopname langs de straat (straatfotografie). Zag deze jongedame naarstig haar dik ondergesneeuwde auto vrijmaken en de hoogte van de sneeuw op het dak sprak me aan - vertelde me iets !
                      Begrepen!
                      Stel je kritieken niet te scherp...
                      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oh Raymond ik hoop echt dat er geen sneeuw meer komt , maar het is wel een realistische foto hoor.
                        Zo verliep het vele malen
                        grt,
                        Pimpeltje
                        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                        Pimpel

Comment

Weer een mooie qua kleuren. Heel natuurlijk Raymond!

Tom
                          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                          Mijn Website

Comment

Pimpeltje, Tom en Mysti van harte dank Winter, sneeuw en.... hou er van en kan er uren naar kijken !

Comment

Pimpeltje, Tom en Mysti van harte dank Winter, sneeuw en.... hou er van en kan er uren naar kijken !
                              Dan zal je gebed verhoord worden HET GAAT SNEEUWEN DIT WEEKEND HOORDE IK ZOJUIST
                              GRT,
                              Pimpeltje
                              Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                              Pimpel

Comment

Working...
                              X