Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
welke camera en welke lens en op hoeveel millimeters geschoten.
vind nl de opnamen niet zo mooi.
of zijn het behoorlijke crops?
niet scherp en vervaagde details?
grt,bouk.
Ook al klopt Bouk zijn opmerking, doch ik ben iets minder kritisch en zie hier twee mooie opnames. In verkiezing ga ik voor nr. 1, wat spontaner en meer emotie. Nr.2 is dan weer een klassieke weergave.
Beestje is mooi, maar jij Pimpeltje kan beter.
Ik vermoed serieuze crops of hoog in de ISO gegaan: 'k mis scherpte en zie teveel 'ruis'.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik ben het met jullie eens , ik was trots maar niet te vrede met de achtergrond .
het waren allemaal takken en rommelig
Maar ja hij had dit plaatsje uitgekozen
Nu heb ik de achtergrond ontcorrelt en een vervaging toe gepast .
gemaakt met de
400 mm lens
f/5.6
400 ISO
1/640 SEC
Daar zal de fout wel liggen .
het is pas de eerste keer dat ik een buizerd zag zitten en was compleet in de warzo mooi !!!!!
Maar er komen vast nog wel meer kansen .
Dank jullie wel voor de reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment