Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuin BB te Veurne bij nacht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tuin BB te Veurne bij nacht

De tuin van een (overigens aan te bevelen) bed and breakfast te Veurne bij nacht

Re: Tuin BB te Veurne bij nacht

Zou deze bovenaan wat croppen zodat er meer aandacht naar de tuin gaat en spijtig van de auto,anders mooi gedaan hoor,een mens kan niet alles hebben heGrtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Zou deze bovenaan wat croppen zodat er meer aandacht naar de tuin gaat en spijtig van de auto,anders mooi gedaan hoor,een mens kan niet alles hebben heGrtjes Francine

Francine,

die auto stoort mij niet echt, want het is mijn auto en die wilde ik er wel bij.
      maar objectief gezien is dit een niet noodzakelijk element

ik heb een nieuwe kadrering gemaakt :

wat denk je ?

Comment

Nieuwe kadrering is toch beter eigenlijk. Mis ik een beetje scherpte???
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
          Nieuwe kadrering is toch beter eigenlijk. Mis ik een beetje scherpte???
          ja, inderdaad, op de foto zou je denken dat het nog licht was, maar dat was absoluut niet het geval .
          het was gewoon donker, behalve het licht van de tuinverlichting uiteraard.

ISO 3200, f/4 , 1/30

deze hoge ISO en de lange sluitertijd verklaren ongetwijfeld een beetje onscherpte, al valt dit gelet op de omstandigheden nog mee vind ik

Canon EOS 5D Mark II, EF24-105mm f/4L IS USM
          en zonder statief ( wegens helaas niet meegenomen )

bedankt voor de reacties.

Dirk
          Last edited by Guest6; 18 februari 2011, 11:48.

Comment

Tsja, met die ISO, f-getal en sluitertijd valt dat zelfs nog goed mee om zonder statief te zijn genomen... Jij hebt geen nonkel Parkinson alleszins
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
              Tsja, met die ISO, f-getal en sluitertijd valt dat zelfs nog goed mee om zonder statief te zijn genomen... Jij hebt geen nonkel Parkinson alleszins

er staat wel een IS op mijn objectief, dat helpt natuurlijk ook wel

Comment

Working...
              X