Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het kan. Maar ik vind het niet fraai, deze kleur doet denken aan verlopen kleurenfoto's uit
de jaren '70. Je kunt beter kiezen voor zwart/wit. Dan wordt niemand afgeleid door jouw
vreemde kleurkeuze. Op zich vind ik de compositie heel niet slecht. Ik heb zelfs geen
bezwaar tegen de raamstijl die dwars door het gezicht gaat (stiekem juich ik het zelfs toe).
Soms heb ik wel eens een blauwe foto , maar dan schrik me naar omdat ik een fout heb gemaakt met mijn instelling
Dus je snapt het al ik zie liever de originele foto ,
verder is hij mooi scherp en ben benieuwd als je een andere neer zet
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Soms heb ik wel eens een blauwe foto , maar dan schrik me naar omdat ik een fout heb gemaakt met mijn instelling
Dus je snapt het al ik zie liever de originele foto ,
verder is hij mooi scherp en ben benieuwd als je een andere neer zet
grt,
Pimpeltje
Ik heb de foto ook in zwart wit en in kleur toegevoegd.
De reden dat de foto eerst in een blauwe tint wordt getoond is omdat blauw een koude kleur is. Ik combineer eenzaamheid met koude. (een uitleg zoals een andere)
Bedankt voor de reacties.
Mvg,
Eddy
bij de kleurenversie was ik aan het twijfelen of het verbodsbord me stoort. Maar door dat die net aan de flessen te zien is en of het nu wel lijkt of die man daar naar kijkt en nu met het dilemma zit of hij er nu wel of niet eentje mag drinken, stoort het bord me dus niet
amai wa nen uitleg, ik hoop dat je er iets van snapt
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Ik heb de foto ook in zwart wit en in kleur toegevoegd.
De reden dat de foto eerst in een blauwe tint wordt getoond is omdat blauw een koude kleur is. Ik combineer eenzaamheid met koude. (een uitleg zoals een andere)
Bedankt voor de reacties.
Mvg,
Eddy
Maar een uitleg die klopt omdat kleur ook een taal is en een functie heeft in een beeldtaal hier doordacht uitgevoerd Maar of het begrepen wordt en/of aanvaard wordt, is een ander paar mouwen
Comment