Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ritme

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ritme

Ben begonnen met een opleiding digitale fotografie en als opdracht moesten we foto's van ritme maken. Hier zijn er 3. Wat vinden jullie ervan? All commentaar is welkom.

Bedankt om de tijd te nemen en een comment te plaatsen.
    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Re: Ritme

De eerste vind ik wel knap .
    www.elwee.net

Comment

Drie heel mooie van compositie en uitwerking,maar in de eerste zou ik de balkonnen mooi vertikaal laten lopen,ze hellen nu een beetje naar achter,bij de tweede is alles ok heel mooi deze,de derde heeft heel weinig contrast in scherpte,zodat er een indruk van onscherpte over gans de foto ontstaat,het is nie erg hoor,maar dat ietjse meer had het beeld sterker gemaakt.Na nog wat nabewerking in je eerste foto,heb je twee heel heel mooie plaatjes Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Helaas mogen we de foto's niet bewerken. Photoshop is een andere opleiding.
        Toch bedankt voor de comments!
        Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stessel Bekijk bericht
          Helaas mogen we de foto's niet bewerken. Photoshop is een andere opleiding.
          Toch bedankt voor de comments!
          Voor mij ben je dan in dit geval zeker geslaagd hoor Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

2 en 3 zijn heel erg goed in je thema en als foto!
            Nummer 1 vind ik een knappe foto maar misschien net niet genoeg om echt het ritmegevoel te bewerksetlligen...
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Eerste vind ik een goede
              gr,
              canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

3de vind ik de beste voor het thema ritme, de eerste vind ik de beste foto van de 3 maar past dan weer minder in het thema

groetjes
                renske

Comment

#3 is de beste voor het thema ritme.
                  #2 is goed, (de rechtse pijp zou er beter niet opstaan)
                  #1 geeft geen ritme weer maar eerder chaos. Door je compo verbreek je net het ritme dat de balkons hadden (horizontaal en/of schuin)

Omzetting, scherpte/DOF,....zijn
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                    Omzetting, scherpte/DOF,....zijn
                    Wat bedoel je met omzetting?

Alvast bedankt voor de opbouwende kritieken allemaal!

Comment

Qua ritme kies ik voor 3 en 1 vind ik persoonlijk de mooiste qua compo.

Groeten en tot morgen in de les

Geert
                      Canon 7D - 24-70 L f2.8 - 24-105 L f4 - 50mm f1.8 - 100mm macro f2.8 USM - 100-400 L - Tokina 11-16 f2.8 - 85mm 1.8 - 70-200 f2.8 - 430EX II
                      http://www.500px.com/Forex7d

Comment

Working...
                      X