Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
vind dit een mooie ,knappe en speciale foto , voor mij juiste scherpte , kleurtoon en bewerking voor deze foto
En opmerkingen dat zal meer voor de kenners en gevorderde zijn dan ik
Ik had iets meer reacties verwacht.
Of wijkt het teveel af van wat gebruikelijk is op Beginnershoek?
Dat het niet standaard is, weet ik wel maar graag had ik bijgeleerd van de opmerkingen.
Kom nou zeg, jij bijleren dat is ook afwijken van het gebruikelijke hé
Eentje uit de jaren 50 van sfeer. Als je dat beoogde kan ik daar niets op aanmerken. Mooi, intiem en knap beeldvullend
Als de bedoeling de retrosfeer is dan is dit zeker een goede bewerking, mis wel wat scherpte in de gezichten waarschijnlijk vanwege de zware bewerking.
ik pieker, kijk weer, denk dat de arm op de voorgrond te veel aandacht opeist, te licht?, te groot tov de gezichten? (logisch ivm standpunt).
Gezichten, sfeer, belichting, bewerking heel mooi
ik pieker, kijk weer, denk dat de arm op de voorgrond te veel aandacht opeist, te licht?, te groot tov de gezichten? (logisch ivm standpunt).
Gezichten, sfeer, belichting, bewerking heel mooi
Dankjewel Fena,
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.
Ik wil ook kritisch blijven op mijzelf en zelfkritiek is de moeilijkste die er is.
Eerst dacht ik: dit lijkt op het eindshot van de duizenden te vele films die ik in mijn jeugd
heb gezien. En graag gezien. Ik was nog jong, ook niet gelukkig, en een happy end vond ik
even zo belangrijk als niet naar de coiffeur gaan. Pure nostalgie dus.
En dan wil je tuurlijk nog wel eens terug komen kijken. En dan merk je één groot verschil.
Het is hier de dame die zoent. Zij beheerst de scene. Zij neemt het initiatief. Dat was in
de films van mijn jeugd ondenkbaar.
Weg nostalgie. Welkom op de dag van vandaag.
(De opmerkingen van Fena vind ik op zich wel juist, maar ik deel ze niet, omdat ze juist
de foto maken.)
Hierbij de Valentijnsprijs van 2011.
Eerst dacht ik: dit lijkt op het eindshot van de duizenden te vele films die ik in mijn jeugd
heb gezien. En graag gezien. Ik was nog jong, ook niet gelukkig, en een happy end vond ik
even zo belangrijk als niet naar de coiffeur gaan. Pure nostalgie dus.
En dan wil je tuurlijk nog wel eens terug komen kijken. En dan merk je één groot verschil.
Het is hier de dame die zoent. Zij beheerst de scene. Zij neemt het initiatief. Dat was in
de films van mijn jeugd ondenkbaar.
Weg nostalgie. Welkom op de dag van vandaag.
(De opmerkingen van Fena vind ik op zich wel juist, maar ik deel ze niet, omdat ze juist
de foto maken.)
Hierbij de Valentijnsprijs van 2011.
Dat laatste was mijn oogmerk toen ik dit topic startte.
Dankjewel voor jou observatie. Bij mij bleef de foto hangen en tot nu toe wist ik niet waarom.
leuk en leerzaam om de foto te bekijken door doudeke's ogen, dan wringt die arm inderdaad niet meer!
Zo zie je hoe commentaar een visie op een foto kan veranderen.
Het kussende meisje vond hem ook prachtig hoor. Ze zag hem pas enkele maanden later en toen was het al weer uit.
Soms willen mensen zo'n foto dan wegpoetsen. Zij niet !
Kom nou zeg, jij bijleren dat is ook afwijken van het gebruikelijke hé
Eentje uit de jaren 50 van sfeer. Als je dat beoogde kan ik daar niets op aanmerken. Mooi, intiem en knap beeldvullend
Ik meen het echt hoor. Ik weet veel van een klein beetje fotografie en per saldo ben ik nog
steeds aan het bijleren. Ook dat in kleine beetjes.
En zeer bedankt voor je voorwaardelijk compliment.
Comment