eerste keer dat ik mij hieraan heb gewaagd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
drup, drup
Collapse
X
-
-
Re: drup, drup
Men zegt hier soms...als je niets zinnigs weet te zeggen...laat hem dan voorbij gaan...
Deze is echt wel te mooi om zomaar voorbij te laten gaan.
Uit de volledige foto blijkt dat hij met veel zorg "samengesteld" werd.
Heel mooi
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Een hele mooie dit,alleen zou ik eens proberen de druppeltjes ook scherp te krijgen,Ik zeg maar wat ik persoonlijk vind,als beginner ken ik nog niet alle mogelijkheden,en misschien is dat hier niet te doen ?Ik weet het niet hoor.T'is alleszins zoals nu, ook een heel mooie Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Geen exif dus moeilijk te beoordelen... Hij is zeer zeker mooi alsook de omzetting is heel geslaagd, ùar druppel had inderdaad scherper gemogen en daarvoor hebben we dus de exif nodig...
Groetjes...Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Heel mooi 'bedacht' al had ik, zoals de anderen, de druppel ook liever scherp gezien. Er lijkt ook redelijk wat ruis op de foto, maar dat stoort bij dit helemaal niet.
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
-
Op verzoek de exif
Iso 200, f 8 1:320 s.
dat de druppel niet scherp is stoort mij niet omdat het beter de valsnelheid doet uitkomen.
er komt heeeel veel geluk bij kijken om de druppel er überhaupt op te krijgen.
de eerste poging was de beste. heb nog een keer of vijf daarna geprobeerd maar hij kwam er niet meer op.
bedankt voor de commentaren.Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk berichtOp verzoek de exif
Iso 200, f 8 1:320 s.
dat de druppel niet scherp is stoort mij niet omdat het beter de valsnelheid doet uitkomen.
er komt heeeel veel geluk bij kijken om de druppel er überhaupt op te krijgen.
de eerste poging was de beste. heb nog een keer of vijf daarna geprobeerd maar hij kwam er niet meer op.
bedankt voor de commentaren.Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment