Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zal nie veel moeten schieten hoor ,de eerste staat er mooi gestreept op, de tweede staat er mooi harig op, en de derde staat er mooi etent op, alleen staat de vierde er nogal groen op
3 prachtige foto's, de vierde is mooi,maar ik zou proberen die groene zweem eruit te krijgen,het verknoeit een beetje de toch wel mooie foto Grtjes Francine
Mooie foto's, al zal je er morgen ééntje van de vier moeten terug plaatsen vrees ik.
Neem nu niet die stokstaartjes weg, deze is mijn favoriet
De anderen zijn ook dik in orde.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Maar ik zou toch bij nummer drie een stuk van de onderkant afhalen, de update vind ik trouwens wel een stuk beter.
Verder bij nummer één aan de rechterkant nog een half centimetertje eraf, dan is de zwarte vlek rechtsonder ook weg, die trekt nu wel wat aandacht.
Djeezes, zo vlijmscherp allemaal!!! En ook nog mooie compo's... Ik moet toegeven dat ik een tikje lajoers ben dat ik dat niet kan... Echt schitterend vind ik ze!
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment