Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Pancho, foto 3 zou heel mooi geweest kunnen zijn. Maar ik denk dat het hier om overbelichting zal gaan. Hopelijk spreekt men mij hier tegen. Voor mij heeft dat ook wel iets
Foto 2 en 3 Je zat niet in de juiste positie om zo een foto te maken denk ik. Je model kijkt vermoedelijk wel naar jou, maar iets te veel de ogen gedraaid. Ik snap wel wat je in gedachten had om te maken met je standpunt.
Ze zijn wel scherp
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Pancho, foto 3 zou heel mooi geweest kunnen zijn. Maar ik denk dat het hier om overbelichting zal gaan. Hopelijk spreekt men mij hier tegen. Voor mij heeft dat ook wel iets
Foto 2 en 3 Je zat niet in de juiste positie om zo een foto te maken denk ik. Je model kijkt vermoedelijk wel naar jou, maar iets te veel de ogen gedraaid. Ik snap wel wat je in gedachten had om te maken met je standpunt.
Ze zijn wel scherp
Hoi Anaisje, yep de derde foto is overbelicht maar ik vind hem wel mooi,
ook heb ik de tweede foto vervangen met een andere waar ze wel naar de camera kijkt,
graag uw mening,nogmaals bedankt voor uw reactie.
Vreemd, ik vind de fotos niet zo scherp. Verwacht meer van zo'n toplensje .
Foto #1 is de betere qua pose/expressie
#3 vind ik wel leuk. Had je ietsje meer contour van het gezicht gehad links en wat feller velicht (of bewerkt) rechts had je een prachtige High-Key
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Vreemd, ik vind de fotos niet zo scherp. Verwacht meer van zo'n toplensje .
Foto #1 is de betere qua pose/expressie
#3 vind ik wel leuk. Had je ietsje meer contour van het gezicht gehad links en wat feller velicht (of bewerkt) rechts had je een prachtige High-Key
Bedankt voor uw reactie, de overbelichte foto was eigenlijk een vergissing ik had juist een studioflitser gekocht en hij stond op zijn hoogste vermogen maar ik vond het resultaat wel mooi ook al is hij overbelicht zoals je ziet moet ik nog veel leren dus daarom nogmaals bedankt voor uw reactie
De overbelichte foto heb ik nog eens geplaatst maar een beetje bewerkt.
Groetjes.
Comment