Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
als zelfportret vind ik dit best te pruimen hoor...kan me voorstellen dat je armpje te kort was om nog ff scherp te stellen op je model...volgende keer pas-pop op je stoeltje zetten en daarna 10s om ze een dop te verkopen en plaats in te nemen
Mooi om dit te delen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Allen bedankt voor het kijken en het commentaar .....
Maar opgelet : zo zie je maar weer eens hoe een foto een eigen leven kan gaan leiden of hoe een titel de verkeerde weg kan tonen ....
Voor alle duidelijkheid : enigste overeenkomst met de dame op de foto is het feit dat we van hetzelfde geslacht zijn ... Andere overeenkomsten berusten puur op toeval
Met mijn titel wou ik aangeven, zoals Anaisje al aangeeft, dat deze dame de trotse eigenares is van dit kunstwerkje en dat zij dit keramiekwerkje zelf gemaakt heeft.
Deze foto had, naast vele andere, een beetje als doel om de keramiekafdeling wat voor te stellen en ook een beetje de mensen met het werk dat ze gemaakt hadden of het werk waar ze aan bezig zijn ...
als zelfportret vind ik dit best te pruimen hoor...kan me voorstellen dat je armpje te kort was om nog ff scherp te stellen op je model...volgende keer pas-pop op je stoeltje zetten en daarna 10s om ze een dop te verkopen en plaats in te nemen
Mooi om dit te delen
Groetjes
Marc
Brombeer,
Bedankt voor de tip over het maken van een zelfportret ...Dat zal eens zijn als ik echt niet meer weet wat gedaan en zeer veel tijd heb ...
Steenkst,
Helaas zal je nog wat op je honger moeten wachten ... Een zelfportret zal er ooit wel eens van komen, als ik veel tijd heb en echt niet meer weet wat gedaan
Ik zou hier Mysti willen bijtreden en ook de dame nog wat onscherper maken tov. het keramiekje,want nu is dat contrast in scherpte net iets te weinig om echt mooi te zijn.Zou het beeld veel sterker maken en iets speciaal meegeven denk ik Grtjes Francine
Ga me niet uitspreken aangaande de scherpte, goede compo maar volgens mij fletse kleuren in de keramiek, misschien met wat meer verzadiging ?
No Exif !
Ga me niet uitspreken aangaande de scherpte, goede compo maar volgens mij fletse kleuren in de keramiek, misschien met wat meer verzadiging ?
No Exif !
Grappig, ik pleit voor minder verzadiging. In ieder geval voor een aanpassing waarbij de
gelaatskleur meer natuurlijk (voor mij althans) overkomt.
Kleuren in keramiek moeten dan maar mee, die zijn toch altijd wat anders.
Comment