Absolute Beginner, en deze foto moet de spits afbijten. Nog veel te leren hier, dus alle tips èn kritiek meer dan welkom! Alvast bedankt!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Urophobia?
Collapse
X
-
-
Re: Urophobia?
De eerste foto staat er, op naar meer....
Excellente compo, goed belicht. Een foto die iets vertelt
(Mag nog iets groter: 900pixels langste zijde)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Voor een eerste foto vind ik dit verdikke al zeker niet slecht:
Je hebt een 'natuurlijk' kader gevonden, een doorkijkje erbij, symboliek (groot vs klein) én een verhaal...
Wat zei ik? Niet slecht... Ik vind het behoorlijk goed!!!
Als het kan, een volgende keer de EXIF erbij plaatsen, maakt beoordelen een stukje gemakkelijker
Comment
-
Mijn hartje zwelt van trots! Hartelijk bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Ik zie inderdaad dat mijn exif gegevens er niet opstaan. Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt? Ik dacht dat die er automatisch mee op gingen staan. Het ging wel niet van een leien dakje om mijn foto hier gepubliceerd te krijgen. Als ik gewoon de link kopieerde vanuit de adresdbalk in flickr, verscheen hij hier niet in het forum. Ik heb de link moeten knippen en pasten vanuit de info die je krijgt als je op de button "share" klikt. Misschien heeft het daarmee iets te maken?
Daarmee ook dat ik de foto iets kleiner dan 900 pixels gemaakt heb, anders was ie iets groter dan 400kb, en ik dacht eerst dat dat het probleem was dat de foto hier niet gepost geraakte...
Merciekes al voor de hulp!
Comment
-
Comment