Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Crowns

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Crowns

Net in een verkeerd topic gepost

Zie hier mijn foto gemaakt op 1/25 met een 1000d + 18-200mm. Moeilijk is dat zeg!

of ? Commentaar is welkom

Re: The Crowns

ja gaaf, lijkt me niet makkelijk!
    A snap shot is a two-dimensional piece of paper. A photograph is a three-dimensional work of art.

Comment

Dat het moeilijk is, daar heb je gelijk in.
      Je sluitertijd zit te lang om nog van goeie scherpte te kunnen spreken.

Qua compositie: heb je jammergenoeg teveel arm/micro voor het gezicht, wat een mooie gezichtsexpressie nu wat in de weg staat.

Ik zou proberen met sluitertijdprioriteit werken op zeker 1/125ste en wachten op het goed licht/moment.

Voor concertregistratie ben je al heel snel toegewezen op een lichtsterke lens.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik vind de foto mooi gelukt
        qua compositie stoort de hand mij minder maar ik had de gitarist links eraf gelaten en misschien voor een vierkant / cd-hoes formaat gegaan...
        Na het gebruik van krachttermen die op dit forum niet zijn toegelaten heb ik voor mezelf een 50mm lens gekocht maar ik zie dat jij ook al op die focuslengte werkt
        Last edited by BartVanEynde; 13 februari 2011, 11:44. Reden: typo

Comment

De sfeer en het licht is er

Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Dat het moeilijk is, daar heb je gelijk in.
            Je sluitertijd zit te lang om nog van goeie scherpte te kunnen spreken.

Qua compositie: heb je jammergenoeg teveel arm/micro voor het gezicht, wat een mooie gezichtsexpressie nu wat in de weg staat.

Ik zou proberen met sluitertijdprioriteit werken op zeker 1/125ste en wachten op het goed licht/moment.

Voor concertregistratie ben je al heel snel toegewezen op een lichtsterke lens.
            Klopt, door de slechte lens was het niet mogelijk om echt hoger te gaan. 1/125 haalde ik zeer zeker niet daar!

Volgende maand komt mijn 60d + canon 17-55 eraan.

Mischien is het leuker om die gitarist links eraf te halen...alleen heb ik jammer genoeg geen photoshop kennis.

Comment

Working...
            X