Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
nummer 1 niet zo maar een bloemjpe maar een heel mooi bloempje
mooie compo en scherp waar hij moet scherp zijn
voor mij prima
nummer 2 vind ik iets minder
Twee hele mooie bloemetjes.
#1 mooi BG, maar zijn die 3 vlekjes deel van je BG of heb je sensorvlekjes? Spijtig van de uitbranding, je verlies wat de mooie textuur.
#2 Heel mooie kleurschakeringen in de bloem, mooi vastgelegd. De lichtreflecties verknoeien wat het kijkplezier. (On-camera flits?)
Niettemin mooi werk, Rosie
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
bloemetjes zijn "natuur" en natuur doet het altijd bij mij hoor
Ik weet niet of je al aan nabewerking toe bent of met welk progje je werkt maar de vlekjes kunnen echt heel simpel uit je achtergrond gehaald worden hoor.
Je moet eens kijken of je een tooltje vind in je software om te clonen. Met die techniek ga je gewoon een klein stukje van naast de vlek er op gaan schilderen met een penseeltje.
Maar...je bloemetje mogen gezien zijn
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
dat zomaar een bloemetje vind ik een mooi bloemetje hoor, zeker de eerste.
De tweede vind ik persoonlijk iets minder! beetje te donker ook!
groetjes
silvia
Waw Rosie, heel verfrissend en schitterend in beeld gezet. O ja, de eerste natuurlijk Je hoeft er niet meer te posten Rosie, daardoor beïnvloed altijd de één of de ander en dat vind ik zeer spijtig. Eéntje is genoeg, er komen nog dagen hé !
Waw Rosie, heel verfrissend en schitterend in beeld gezet. O ja, de eerste natuurlijk Je hoeft er niet meer te posten Rosie, daardoor beïnvloed altijd de één of de ander en dat vind ik zeer spijtig. Eéntje is genoeg, er komen nog dagen hé !
Comment