Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zoals Doudeke het zo mooi verwoord, blijven drinken...wel opletten voor je lever hé
Je subtiele vervaging in de zuilen, de weerspiegeling...
Ik ben fan
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Heylo, ik gebruik ook psp wel 2.
Ik vind dit dus een geslaagde bewerking van een al mooie foto vertrokken Zacht van kleur en mooie overgang gemaakt. Die zachte kleuren gebruik je wel vaker en ik hou daar wel van. Er mag meer van dat komen voor mij
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Je ziet het verdorie mooi na een paar Duvels. Zuip maar verder.
Inderdaad.
En tenzij die "fara" een woordspeling is die ik niet snap, dan veronderstel ik dat het ook door de Duvel komt dat je geen faTa mogana geschreven hebt?
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Inderdaad.
En tenzij die "fara" een woordspeling is die ik niet snap, dan veronderstel ik dat het ook door de Duvel komt dat je geen faTa mogana geschreven hebt?
Geen woordspeling, maar aangezien ik nogal dikke vingers heb en een azerty klavier is deze fout nogal vlug gemaakt.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Hoewel Duvel m'n favoriete biertje is (De laatste 6 weken is die vervangen door de Duvel Triple Hop variant) heb ik nog nooit dit effect bereikt. Gewoonwording waarschijnlijk
Supergeslaagde bewerking
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Goed gedaan, ik zou er alleen de "Toren Van Piza Filter" nog op even op loslaten zodat de boel wat rechter komt te staan, er zijn nl ook mensen die geen Duvel drinken die de foto bekijken!
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Goed gedaan, ik zou er alleen de "Toren Van Piza Filter" nog op even op loslaten zodat de boel wat rechter komt te staan, er zijn nl ook mensen die geen Duvel drinken die de foto bekijken!
Comment