Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sensibility.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sensibility.

    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
    Raymond,

    Dit is mooi...zelfs heel mooi...en alhoewel dit oorspronkelijk uit een foto komt kan ik er persoonlijk nog moeilijk het predikaat "fotografie" aan toekennen. Dit zou ik meer grafische kunst noemen. En de hoeveelheid werk die je er al dan niet aan gehad hebt doet daar niets aan af.
    Het werk mag ook in mijne living hangen...en je mag best je bovenste col-knoopje ff open zetten
    Vanuit de beoordeling/analyse in de kunstwereld wordt dit inderdaad "grafische kunst" genoemd doch onder de discipline "fotografie". Wat uit een fototoestel komt is en blijft voor mij sowieso fotografie... ik zou het anders niet weten ! Maar door dergelijke toepassingen krijgt fotografie wel een plaatsje in de kunstkringen en wordt daar niet meer als "alledaags/maatschappelijk" tot zelfs minderwaardig afgewimpeld. Een heel verhaal en te lang voor hier
    Bedankt Marc

    Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
    hier heb je iets moois kunstigs van gemaakt!
    Dank je Hilde, ben veelzijdig hé, doch jij weet dat

    Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Mooie compositie.

    't Is ook een van mijn favoriete soorten van bewerking (maar niet alles leent zich ervoor).
    Klopt Plaatwerker, door ervaring leer je dat en jij levert op dat gebied ook mooi en interessant werk. Bedankt alleszins

    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Altijd iets wat er boven uit torent, wat daar behoefte aan heeft, de wil ook om er boven
    uit te steken, en zelfs als het niet zo mooi is als het zelf beweerd, we gaan er toch naar
    opkijken, er van houden of net niet. Maar spreken doet het van zich, zoveel is zeker.
    Steeds interessante omschrijvingen waarvoor ook dank
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #17
      Re: Sensibility.

      Ik vind het een knap plaatje: kan er blijven naar kijken!
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #18
        Re: Sensibility.

        Het witte kader hoefde voor mij niet; puur persoonlijke smaak, ik heb het niet zo met kaders. De foto staat op zich en mag best het ganse domein inpalmen.
        Onder welke strekking je dit ook plaatst, het mag bij mij gerust op groot formaat aan de muur. Het intrigeert. Een mooi verloop in grijstinten met de witte accenten zijn absoluut mooi.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #19
          Re: Sensibility.

          Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
          Ik vind het een knap plaatje: kan er blijven naar kijken!
          Nee, niet doen Nelita, laat voor de anderen ook nog iets
          Merci voor je waardering

          Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          Het witte kader hoefde voor mij niet; puur persoonlijke smaak, ik heb het niet zo met kaders. De foto staat op zich en mag best het ganse domein inpalmen.
          Onder welke strekking je dit ook plaatst, het mag bij mij gerust op groot formaat aan de muur. Het intrigeert. Een mooi verloop in grijstinten met de witte accenten zijn absoluut mooi.
          Kaders Philip, voor of tegen ? Al dikwijls zonder willen plaatsen maar als presentatie vind ik het toch iets hebben, vandaar. Hoe groot zou je hem willen ? En al eens aan de prijs gedacht
          Bedankt voor je toffe reactie
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #20
            Re: Sensibility.

            Zucht zucht wat weer een mooie Raymond
            Mooi in een Kader en dan alles zwart wit in het huis ppppppfffffffff te gek
            grt,
            Pimpeltje
            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
            Pimpel

            Comment


            • #21
              Re: Sensibility.

              Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
              Zucht zucht wat weer een mooie Raymond
              Mooi in een Kader en dan alles zwart wit in het huis ppppppfffffffff te gek
              grt,
              Pimpeltje
              Je moet zo niet blazen hé anders gaat mijn takje vliegen Soms kan je foto's zo mooi vinden dat het te gek voor woorden is, maar dat betekent dat we genieten en daar gaat het om
              Bedankt Pimpeltje
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #22
                Re: Sensibility.

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Je moet zo niet blazen hé anders gaat mijn takje vliegen Soms kan je foto's zo mooi vinden dat het te gek voor woorden is, maar dat betekent dat we genieten en daar gaat het om
                Bedankt Pimpeltje
                Graag gedaan
                Het koste geen moeite
                grt,
                Pimpeltje
                Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                Pimpel

                Comment

                Working...
                X