Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eén van de eerste keren nachtfotografie toegepast op ons huisje bij heldere hemel...
Extra uitrusting: statief en draadontspanner... Had ik er mijn UV-filter af moeten halen?
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Dit is wel heel mooi gedaan hoor,of je de UV fiter eraf had moeten halen weet ik niet,is het niet zo,dat je daardoor wat lichtverlies hebt of ben ik fout? Misschien nog rap even het wasrekje binnenhalen,wat woon jij daar mooi zeg Grtjes Francine
ben al blij dat het niet over de cosa nostra gaat
Je gaat misschien kritieken krijgen over de lampjes die te fel zijn...'k weet het niet...
Ik vind het in ieder geval een prachtplaat
Je mankeert enkel nog een "vallende ster..."
Ben jaloers op je hemel die het voor mij helemaal af maakt.(Voor het mooie huis heb je zelf gewerkt..) In 't stad met wat geluk zie je eens een grote of een kleine "brom" beer en daar stopt het bij...
Nog van dat
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Is dit jou armoedige stulpje
Prachtig hoor , toen ik nachtfoto,s maakte had ik een tip gekregen om de uv er af te laten maar hij is met filter ook heel mooi
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment